نیمی از صورت خواننده جوان هنگام اجرای زنده موسیقی سوخت

۱۳۹۴/۰۳/۲۴ - ۰۹:۳۶:۵۵
کد خبر: ۲۹۲۰۶۳
نیمی از صورت خواننده جوان هنگام اجرای زنده موسیقی سوخت
سانحه‌ای در استادیوم ومبلی لندن سبب سوختگی شدید مایکل کلیفورد، گیتاریست و خواننده استرالیایی شد.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا ، مایکل کلیفورد، گیتاریست و خواننده استرالیایی گروه 5Seconds of Summer (یا 5SOS به معنی« 5 ثانیه از تابستان») در سانحه‌ای که شنبه شب در لندن اتفاق افتاد به علت سوختگی شدید به بیمارستان منتقل شد. گروه یاد شده هنگام این حادثه در استادیوم ومبلی لندن مشغول اجرای زنده برای طرفداران خود بودند که مایکل کلیفورد به علت برخورد با جلوه‌های نمایشی آتشبازی پایروتکنیک در صحنه از ناحیه سر و صورت دچار سوختگی شد.

635698734847446036

پس از این حادثه اجرای کنسرت متوقف شد و یکی از اعضای گروه به نام اشتون ایروین به جمعیت گرد آمده در استادیوم گفت: «مایکل صدمه دیده است، به همین علت ما نمی توانیم الان نمایش را ادامه دهیم. فقط می‌خواهم از شما برای حضور در اینجا تشکر کنم. حال او خوب است. شما که امشب در اینجا هستید، بهترین جمعیتی هستید که دلمان می‌خواست داشته باشیم.»

به نوشته مجله بیلبورد، مایکل کلیفورد، نوازنده و خواننده 19 ساله متولد سیدنی پس از حادثه با انتشار تصویری از چهره نیم سوخته باندپیچی شده‌اش در صفحه توییتر خود نوشته است: «متأسفم که نتوانستم برنامه را تمام کنم، ولی خوبیش این است که لااقل قیافه دو چهره (شخصیتی در داستان‌های مصور دی‌سی کامیکز که به عنوان دشمن بتمن معرفی شده است-م.) را پیدا کرده‌ام. از تک تک شما که نگرانم هستید، متشکرم.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز