دو کشته و یک مجروح در حادثه رانندگی استان مرکزی

۱۳۹۴/۰۳/۲۴ - ۱۴:۱۱:۰۳
کد خبر: ۲۹۲۲۱۸
دو کشته و یک مجروح در حادثه رانندگی استان مرکزی
رئیس پلیس راه استان مرکزی از کشته شدن دو نفر و مجروحیت یک نفر از شهروندان در تصادفات روز گذشته خبر داد.

به گزارش گروه حوادث خبرگزاری برنا، سرهنگ " مهدی حسنی" با اعلام این خبر گفت: روز گذشته در پی اعلام مرکز 110 مبنی بر یک فقره تصادف در ساعت 15 و 36 دقیقه در محور روستای حرآباد شهرستان اراک ماموران به محل اعزام ،مشاهده شد یک دستگاه خودروی نیسان با یک دستگاه خودروی پژو پارس برخورد کرده است .

این مقام مسئول بیان کرد: بر اثر این تصادف راننده پژو پارس، به علت شدت جراحات وارده فوت کرد و راننده خودروی نیسان مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شدند.

حسنی افزود :افسر کارشناس تصادفات حاضر در صحنه علت تصادف مذکور را بی مبالاتی از جانب راننده پژو پارس به علت تجاوز به چپ در سر پیچ، نسبت به خودروی نیسان عنوان داشته است.

در سانحه دیگری که در ساعت 22 و 17 دقیقه روز گذشته در محور اتوبان کربلا بعد از پل نوبران بر اثر واژگونی خودروی نیسان رخ داد،راننده خودروی نیسان به علت شدت جراحات وارده در دم فوت می کند.

وی ادامه داد: افسر کارشناس تصادفات حاضر در صحنه علت تصادف مذکور را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از ترکیدن لاستیک، عنوان داشته است.

رئیس پلیس راه مرکزی ضمن تاکید بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از شهروندان خواست در هنگام رانندگی آرامش خود را حفظ و رانندگی توام با آرامش داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز