نشست مشترک شورای معاونان و مدیران و روسای آموزش و پرورش استان کردستان

۱۳۹۴/۰۳/۲۴ - ۱۴:۴۷:۰۳
کد خبر: ۲۹۲۲۳۳
با حضور مدیر کل حقوقی ، املاک و حمایت قضایی وزارت آموزش و پرورش ، نشست مشترک شورای معاونان اداره کل و مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق تابعه استان کردستان برگزار شد .

به گزارش گروه آموزش جوان خبرگزاری برنا، فریدون واسعی در این نشست با تاکید بر آشنایی کارشناسان با قوانین موجود ، از ممنوعیت بکارگیری نیروی انسانی در آموزش و پرورش تحت عناوین مختلف ، مگر با مجوز قانونی خبر داد و اظهارکرد: مسئولین باید در این خصوص به مدیران مدارس اطلاع رسانی کنند.

مدیر کل حقوقی ، املاک و حمایت قضایی وزارت آموزش و پرورش، رعایت سلسله مراتب اداری را در استعلام و مکاتبات برون سازمانی ضروری دانست و افزود: پست های خالی حقوقی ادارات آموزش و پرورش توسط کارشناسان متخصص و مرتبط تکمیل  شود.

 وی با بیان اینکه در کل کشور قریب به 50 هزار ملک آموزش و پرورش فاقد سند وجود دارد تصریح کرد: گرفتن سند برای مدارس را تکلیف قانونی است و اخذ سند مدارس مزایای زیادی دارد .

واسعی با اشاره به برخی از مواد قانونی مرتبط با فعالیت های آموزش و پرورش ، به مسئولیت مدنی مدیران آموزش و پرورش پرداخت و با تاکید بر تهیه دستورالعمل هایی در این خصوص و اطلاع رسانی موارد لازم ، حفظ و مراقبت از املاک آموزش و پرورش را وظیفه کلیه دست اندرکاران دانست .

نظر شما