بررسی تکنیک های استفاده شده در سایت های منتخب کشاورزی پایدار

۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۰۸:۵۱:۴۲
کد خبر: ۲۹۲۶۶۳
در نشست فنی مشورتی تیم متخصص فنی از سایت های کشاورزی پایدار، تکنیک های استفاده شده در سایت های منتخب کشاورزی پایدار مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش گروه محیط زیست خبرگزاری برنا، اعضای کارگروه مدیریت آب در مزرعه کمیته ملی آبیاری و زهکشی از سایت های منتخب کشاورزی پایدار، شهرستان های میاندوآب، مهاباد، نقده، ارومیه و سلماس بازدید کردند و  نتایج و تجربیات خود را در یک نشست مشورتی- فنی با اعضای گروه راهبری فنی و اجرایی استان آذربایجان غربی به بحث و بررسی گذاشتند.

بنابراین گزارش، محسن سلیمانی، مدیر ملی طرح حفاظت از تالاب های ایران گفت: پروژه کشاورزی پایدار و تکنیک های مورد استفاده در آن با هدف بررسی فنی تکنیک های مورد استفاده در سایت های کشاورزی پایدار، به طور پیوسته و مستمر در حال بروزرسانی و تکمیل هستند.

وی ادامه داد: در نشست مشورتی که میان اعضای کارگروه مدیریت آب در مزرعه کمیته ملی آبیاری و زهکشی و اعضای گروه راهبری فنی و اجرایی استانی شکل گرفت، درباره تکنیک های مورد استفاده در این حوزه بحث شد و شرکت کنندگان در این نشست پیشنهاداتی را جهت بهبود روش های مورد استفاده ارائه کردند.

سلیمانی ادامه داد: این برنامه برای مسئولین شرکت های فنی مهندسی مجری این طرح در شهرستان ها فرصتی فراهم کرد تا مسائل و نکات فنی خود را به طور مستقیم با متخصصین در این زمینه مطرح کنند.

به گفته مدیر ملی طرح حفاظت از تالاب های ایران، امیدوارم با بازخورد فنی این گروه بتوانیم تکنیک های کشاورزی پایدار را به طور مؤثری اجرا کنیم تا آب صرفه جویی شده در این بخش بتواند برای کمک به نجات و احیاء دریاچه ارومیه استفاده شود.

 
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز