شناسایی ۴۰۰ هزار معلول در روستاهای کشور

۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۱۶:۱۰:۰۵
کد خبر: ۲۹۲۸۶۲
شناسایی ۴۰۰ هزار معلول در روستاهای کشور
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: چهارمحال و بختیاری جزو هفت استانی است که 700میلیون تومان مازاد بر اعتبار سالانه در راستای تجهیز وسایل توانبخشی تخصیص گرفته است.

به گزارش گروه  سلامت جوان خبرگزاری برنا، حسین نحوی‎نژاد در جمع خبرنگاران استان با بیان اینکه ایران جزو 45 کشور دارای قوانین در حوزه معلولیت است، اظهار کرد: در حال حاضر 200 هزار معلول، سالمند و بیمار مزمن به صورت شبانه روزی از خدمات سازمان بهره می‌برند.

وی اظهار کرد: تاکنون 400 هزار معلول در روستاهای کشور شناسایی شده و اطلاعات یک میلیون و 200 هزار معلول در بانک اطلاعاتی بهزیستی کشور ثبت شده است.

نحوی نژاد با بیان اینکه اعتبارات امسال استان برای تجهیز وسایل توانبخشی 500 میلیون تومان است، تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری جزو هفت استانی است که 700میلیون تومان مازاد بر اعتبار سالانه در راستای تجهیز وسایل توانبخشی تخصیص گرفته است.

نحوی‌‎نژاد همچنین به برگزاری مراسم اختتامیه نخستین جشنواره نمایشنامه‌نویسی«تدبیر قلم» در استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و افزود: در این جشنواره از بین 89 اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره 11 اثر برتر شد که از بین این افراد برگزیده دو نفر معلول بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز