اعلام آخرین گزارش اجرای مرحله نخست طرح امداد و نجات تابستانه هلال‌احمر؛

انجام ۸۵۲ مورد عملیات و ۱۲۵ سورتی عملیات پروازی در نیمه دوم خردادماه

۱۳۹۴/۰۳/۲۷ - ۱۳:۳۱:۲۶
کد خبر: ۲۹۳۱۰۲
انجام ۸۵۲ مورد عملیات و ۱۲۵ سورتی عملیات پروازی در نیمه دوم خردادماه
سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام جزئیات گزارش عملیات امداد و نجات تابستانه از ۱۵ تا ۲۷ خرداد، گفت: در ۸۵۲ مورد عملیات، ۳ هزار و ۱۰۰ مورد امدادرسانی انجام و یک‌هزار و ۲۰۰ تن از حوادث نجات یافتند.

به گزارش گروه حوادث خبرگزاری برنا، حسین درویشی با اعلام گزارش مرحله نخست طرح امداد و نجات تابستانه جمعیت هلال‌احمر، گفت:  در ۱۴ روز نخست اجرای طرح از ۱۵ تا ۲۷ خرداد، یک‌هزار و ۲۱۷ مورد  عملیات و خدمات شامل ۸۵۲ مورد عملیات و  ۳۶۵ مورد خدمات انجام شده است.


وی افزود: بر این اساس ۶ هزار و ۴۰۰ تن آسیب دیدند که به ۳ هزار و ۱۰۰ تن امدادرسانی شده و یک‌هزار و ۲۰۰ تن از این حوادث نجات یافتند.


درویشی با اعلام انتقال٧٩٠ تن در حوادث ۱۴ روز نخست طرح تابستانه هلال‌احمر به مراکز درمانی، اظهار کرد: به علاوه ۳ هزار و ۳۰۰ تن به صورت سرپایی درمان شده و ۱۵۰ مورد عملیات رهاسازی انجام شده است.


سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام اسکان ۴۴۰ نفر در ۱۴ روز اجرای مرحله نخست طرح تابستانه، گفت: برای خدمت‌رسانی به مصدومان ۱۲۵ سورتی عملیات پروازی، ۲۲ مورد انتقال هوایی مصدوم، جابه‌جایی ۱۴۰ تن نیروی عملیاتی، انتقال ۴ هزار لیتر آب برای اطفاء حریق انجام شد.


وی گفت: مرحله دوم طرح امداد و نجات تابستانه جمعیت هلال‌احمر ٢۵ تیر آغاز می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز