برنامه ریزی برای توسعه زیر ساخت های خدماتی زائران عتبات

۱۳۹۴/۰۳/۳۰ - ۱۰:۳۷:۰۷
کد خبر: ۲۹۳۵۷۹
برنامه ریزی برای توسعه زیر ساخت های خدماتی زائران عتبات
رئیس سازمان حج و زیارت از برنامه ریزی این سازمان برای توسعه زیر ساخت های خدماتی و رفاهی زائران ایرانی عتبات عالیات خبر داد .

به گزارش گروه سلامت جوان خبرگزاری برنا، مهندس «سعید اوحدی»  با اشاره به محدودیت امکانات خدماتی در شهرهای زیارتی عراق اظهار کرد: متأسفانه در حال حاضر هیچ هتل 4 و5 ستاره‌ای در شهرهای زیارتی عراق از جمله کربلا، نجف، کاظمین و سامرا برای ارائه خدمات به زائران ایرانی نداریم.

وی در ادامه افزود: از این رو زائران عزیز باید انتظارات و توقعات خود را با شرایط واقعی عراق متناسب کنند.

اوحدی تصریح کرد: با توجه به شرایط کشور عراق و همچنین با در نظر گرفتن این موضوع که در دوران صدام  وی برای نگهداشتن شهرهای زیارتی در فقر و مظلومیت تلاش می کرد، توسعه اقتصادی به صورت جدی در این شهرها اتفاق نیفتاده است.

رئیس سازمان حج و زیارت تأکید کرد: از این رو سازمان حج و زیارت با تأسیس دو شرکت «عمران و توسعه امید زائر» و  «توسعه زیرساخت‌های مهر و ماه» تلاش کرده تا از طریق مشارکت شبکه بانکی کشور و بخش خصوصی چه در داخل کشور و چه در عراق، در مسیر توسعه زیرساخت های خدماتی و رفاهی زائران ایرانی عتبات در عراق بر آید.

وی در پایان با بیان اینکه بانک‌های ملت، ملی و گردشگری سهامداران شرکت توسعه زیرساخت مهروماه هستند، گفت: امیدواریم با سرعت بخشیدن به فعالیت‌ها ، شاهد تحول جدی در حوزه افزایش خدمات رفاهی زائران در شهرهای مذهبی عراق باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز