کلنگ احداث اولین خوابگاه استاندارد دانشجویی در تبریز به زمین زده شد

۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۵:۱۵
کد خبر: ۲۹۳۹۱۵
کلنگ احداث اولین خوابگاه استاندارد دانشجویی در تبریز به زمین زده شد
آیین کلنگ زنی پروژه ساخت مجتمع خوابگاهی پسران دانشگاه علوم پزشکی تبریز در منطقه ساری زمین تبریز برگزار شد.

به گزارش گروه آموزش جوان خبرگزاری برنا، دکتر فراهانی معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های دکتر محمد حسین صومی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، از وی به عنوان یکی از مدیران جهادی تحول گرا نام برد.

وی افزود: این پروژه اولین خوابگاه دانشجویی استاندارد در ایران خواهد بود که انشا الله به همت مسوولان دانشگاه علوم پزشکی تبریز تا پایان دولت تدبیر و امید افتتاح خواهد شد .

صومی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه رمضان را هدیه ای الهی برای کسانی دانست که می خواهند در جهاد اکبر پیروز باشند.

وی با تقدیر از تلاشگران عرصه اعتلای دانشگاه خاطر نشان کرد: هر درختی که سایه ای دارد تا مردم از آن استفاده کنند با زحمت کسانی که در زیر آفتاب داغ کار کرده اند به دست آمده است.

صومی وظیفه دانشگاه را بارور کردن توانمندی های ذاتی دانشجویان دانسته و احداث خوابگاه ها و فضاهای ورزشی را از وظایف اصلی معاونت دانشجوی قلمداد کرده و از مدیران و کارکنان معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تقدیر کرد.

 آقازاده معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این آیین ضمن ارائه گزارش مختصری از سیر آماده کردن مقدمات احداث  مجتمع خوابگاهی پسران گفت: این پروژه فعلا در دو بلوک 5 طبقه و در مساحت تقریبی 12هزار متر مربع وبا ظرفیت 800 نفر و به صورت کاملا استاندارد احداث خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز