اعتراف زن سارق به ۴۷ فقره سرقت داخل خودرو

۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۴:۴۵
کد خبر: ۲۹۴۰۰۱
اعتراف زن سارق به ۴۷ فقره سرقت داخل خودرو
پلیس آگاهی خراسان رضوی با دستگیری سارق حرفه ای پرده از 47 فقره سرقت برداشت.

به گزارش گروه انتظامی خبرگزاری برنا، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: در پی چند فقره سرقت داخل خودرو در یکی از مناطق شهر مشهد موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ"حسین بیدمشکی" افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت محتویات داخل خودرو پس از بررسی سرقت ها تحقیقات گسترده ای را در این خصوص شروع کردند.

 در بررسی یکی از سرقت ها مشخص شد سرقت داخل خودرو توسط زنی میانسال صورت گرفته که با راهنمائی مالباخته متهم چهره نگاری و تحقیقات گسترده ای برای شناسایی و دستگیری او شروع شد.

 بیدمشکی ادامه داد: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه خبری مبنی بر اوراق یک دستگاه خودرو پراید در یک منزل مسکونی در شهرستان چناران اعلام شد.

 ماموران پلیس آگاهی چناران بلافاصله وارد عمل شدند و دو سارق را (یک زن و یک مرد) را در حال اوراق کردن خودرو پراید که روز گذشته در شهر مشهد سرقت رفته بود دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه این دو سارق تعداد 11 دستگاه تلفن همراه، ‌یک قطعه کارت خودرو به همراه مقادیر زیادی وسایل داخل خودرو کشف شد.

در باز جویی های به عمل آمده با توجه به تطابق تصویر یکی از سارقان ( زنی 42 ساله) با اطلاعات بدست از سارق داخل خودرو در شهر مشهد او را با هماهنگی مقام قضایی به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

 متهمه که دارای چهار فقره سابقه کیفری بود در بازجویی های علمی کارآگاهان پلیس آگاهی به 47 فقره سرقت محتویات داخل خودرو  اعم از وجوهات نقد، تعداد 12 دستگاه تلفن همراه و ... اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: متهم پس از بازجویی های تکمیلی با تشکیل پرونده راهی دادسرا شد.

نظر شما