نماینده مجلس:

استیضاح وزیر آموزش و پرورش در این مقطع از اشتباهات استراتژیک مجلس است

۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۰۹:۰۶:۳۹
کد خبر: ۲۹۴۰۹۳
استیضاح وزیر آموزش و پرورش در این مقطع از اشتباهات استراتژیک مجلس است
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دکتر فانی فرزند آموزش و پرورش و کوله بار ارزشمندی از تجربه و تخصص را به همراه دارد گفت: استیضاح وزیر آموزش و پرورش در این مقطع از اشتباهات استراتژیک مجلس است.

به گزارش گروه آموزش جوان خبرگزاری برنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حسین مظفر در بیان ویژگی های  فانی گفت:  ایشان کسی است که مسئولیت های مختلف را در آموزش وپرورش همراه با تجربه های گرانسنگ کسب کرده است.

وی تصریح کرد: محروم کردن نظام تعلیم و تربیت در این مقطع زمانی و در این شرایط حساس  از  وجود چنین عنصر خدمتگزاری جفا به این عرصه خواهد بود.

مظفر درخصوص موارد سئوال از وزیر آموزش وپرورش ، تأکید کرد: اشکالاتی که همکاران ما در مجلس مطرح کرده اند مانند پی گیری فضای آموزشی یا تأمین معیشت فرهنگیان یا توسعه عدالت آموزشی خارج از اختیارات وزیر می باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر چه حق معلمان عزیز و حق دستگاه تعلیم و تربیت است که به این انتظارات پاسخ مثبت داده شود و باید حل مسائل آموزش وپرورش و معلمان عزیز در رأس اولویت های هر دولت قرار گیرد.

عضو هیات علمی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با اشاره به وجود مشکلات بودجه ای آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: این مشکلات نباید به حساب بی تفاوتی یا ناتوانی وزیر گذاشته شود چرا که توانمندترین انسان های مطرح نیز اگر در شرایط کنونی در جایگاه وزیر قرار گیرند به تنهایی نه توان حل این مشکلات را دارد و نه به خواسته های او عمل می شود.

وی با بیان این که در شرایط کنونی و با افرادی که مطرح می شوند دکتر فانی خیرالموجودین است و باید به او فرصت بیشتری داده شود ، گفت: برخی از نارضایتی نمایندگان محترم مربوط به مدیران اجرایی استان ها و مناطق می باشد که حل این مسئله در گروی  برخورد دوستانه و تعامل با وزیر می باشد و اگر فرصت داده شود قطعا قابل حل است.

نماینده مردم تهران اضافه کرد: به نظر می رسد با استیضاح وزیر نه تنها مشکلات آموزش و پرورش  حل نمی شود بلکه وضع نامناسب تری به وجود می آید که  قطعا موردرضایت همکاران نخواهد بود.

مظفر اظهارامیدواری کرد: همکاران محترم در مجلس موقع طرح استیضاح با واقع بینی و ژرف اندیشی فرصت  بیشتر برای استمرار خدمت دکتر فانی در آموزش وپرورش را به وجود آورند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز