مواد مخدر تهدید بزرگی برای نابودی سرمایه‌های اجتماعی است

۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۱۰:۳۴:۵۶
کد خبر: ۲۹۴۱۵۲
مواد مخدر تهدید بزرگی برای نابودی سرمایه‌های اجتماعی است
معاون استاندار تهران گفت: مواد مخدر تهدید بزرگی برای نابودی سرمایه‌های اجتماعی است و بهترین ابزار در دست دشمن، افراد سودجو و غافل برای فروپاشی جامعه محسوب می‌شود.

به گزارش گروه آسیب های اجتماعی خبرگزاری برنا به نقل از ستادمبارزه با موادمخدر، هدایت‌الله جمالی‌پور در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: زمانی این تهدید خانمان‌سوز ریشه‌کن خواهد شد که عزم ملی و جهانی را در پی داشته باشد.

معاون استاندار تهران در ادامه با بیان اینکه هرچه به مقوله مبارزه با مواد مخدر توجه کنیم از سرمایه‌های کشور صیانت کرده‌ایم، افزود: اگر به موضوع مبارزه با مواد مخدر، پیشگیری و آموزش توجه ویژه داشته باشیم بسیاری از هزینه‌های کشور کاهش می‌یابد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه بیان داشت: غفلت و کوتاهی از این موضوع حساس ایجاد بحران کرده و به تبع آن هزینه‌های بسیار زیادی را باید صرف پیشگیری و مقابله کرد.

وی افزود: با غفلت یک مسئول در این حوزه تهدید بزرگی دستگاه‌های اداری به‌ویژه خانواده‌ها را در بر خواهد گرفت.

جمالی‌پور در پایان با اشاره به این موضوع که یکی از آفت‌های مدیریتی که در کشور نهادینه شده، ضعف در اولویت‌بندی نسبت به امور و مشکلات است، بیان داشت: مقوله مبارزه مواد مخدر از اهمیت بیشتری نسبت به باقی مشکلات برخوردار است و نباید با اعمال سلیقه و با حدس و گمان با این مقوله مواجه شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز