سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی:

میزان جوایز قهرمانان در حد بودجه دانشجویی است

۱۳۹۴/۰۴/۰۳ - ۱۵:۰۰:۳۸
کد خبر: ۲۹۴۸۰۶
میزان جوایز قهرمانان در حد بودجه دانشجویی است
سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی گفت: توان ما در حد جوایز دانشجویی است ولی تلاش می کنیم تا بتوانیم به بهترین نحو جوایز را به مدال آوران یونیورسیاد تقدیم کنیم.

به گزارش گروه آموزش جوان خبرگزاری برنا، دکترمحمد پورکیانی در حاشیه بازدید از تمرین تیم ملی تکواندوی دانشجویان ایران خطاب به اعضای تیم‌های تکواندوی دختران و پسران گفت: تلاش مربیان کادر فنی کمیته ملی المپیک وزارت علوم و وزارت ورزش بر این بوده تا بهترین اردوها تشکیل و بهترین تیم ها برای حضور در یونیورسیاد انتخاب شوند و در کنار آن تلاش کردیم به بهترین نحو بر اردوها نظارت کنیم.


وی با بیان اینکه ما وظیفه ای در مقابل شما ورزشکاران داریم خاطرنشان کرد: ما قولی نمی‌دهیم که نتوانیم از پس آن برآییم. چنانچه برخی از مدیران قول‌هایی را به تیم‌های قبلی دادند اما متاسفانه موفق به اجرای آن نشدند. ما تلاش می‌کنیم تا بتوانیم جوایز شما را در حد بودجه و شرایط‌مان بعد از مسابقات پرداخت کنیم.


سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در پایان گفت: بودجه ما به اندازه کمیته ملی المیپک و وزارت ورزش نیست. توان ما در حد جوایز دانشجویی است و تلاش می کنیم تا بتوانیم به بهترین نحو جوایز را به مدال آوران یونیورسیاد تقدیم کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز