مراسم معارفه سرپرست اداره امور اداری وزارت علوم برگزار شد

۱۳۹۴/۰۴/۰۳ - ۱۵:۱۰:۴۹
کد خبر: ۲۹۴۸۱۰
مراسم معارفه سرپرست اداره امور اداری وزارت علوم برگزار شد
مراسم معارفه دکتر محمدباقر شیخی سرپرست اداره کل امور اداری وزارت علوم و تقدیر از دکتر فرامرز اکرمی مدیرکل سابق این اداره کل با حضور دکتر محمد حسین امید معاون اداری، مالی و مدیریت منابع ، مدیران و کارکنان این وزارت برگزارشد .
به گزارش گروه آموزش جوان خبرگزاری برنا، دکتر امید در این نشست با اشاره به اینکه پست های مدیریت اجرایی فرصت آشنایی با افراد مختلفی را در اختیار مدیران قرار می دهد از دکتر فرامرز اکرمی مدیرکل سابق اموراداری وزارت علوم به عنوان یکی از مدیران امین ،با اخلاق حسنه و پشتکار فراوان نام برد که در مدت دو سال اخیر فعالیت در وزارت علوم با وی آشنا شده است.
 
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با اشاره به اینکه دکتر اکرمی در طول 21 ماه تصدی مسئولیت اداره کل امور اداری برنامه های مهمی را برای کارایی بیشتر و ارتقای وضعیت پرسنلی شاغلان در ستاد وزارت علوم انجام داد گفت : تحقق کامل همه این برنامه ها نیازمند سعه صدر همکاران و طی فرآیندهای قانونی است.
 
 امید همچنین با قدردانی از دکتر محمدباقر شیخی سرپرست  جدید اداره کل امور اداری برای پذیرفتن این مسئولیت سنگین ، وی را فردی توانمند ، آشنا به قوانین  و ظرفیت های کاری در حوزه اداری و مشهور به حسن خلق و تعامل بالا در ارتباط با همکاران یاد و برای وی در این مسئولیت آرزوی توفیق کرد.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز