کشف بیش از ۲ میلیاردریال کالای قاچاق در همدان

۱۳۹۴/۰۴/۰۳ - ۱۵:۵۳:۳۲
کد خبر: ۲۹۴۸۲۷
کشف بیش از ۲ میلیاردریال کالای قاچاق در همدان
رییس پلیس آگاهی استان همدان از کشف انواع باطری خودرویی با ارزش تقریبی دو میلیارد و 300 میلیون ریال در بازرسی از یک انبار خبر داد.
به گزارش گروه حوادث خبرگزاری برنا، سرهنگ "رضا زارعی" گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در پی خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به قاچاق انواع باتری های خودرویی از شهرهای جنوبی کشور می کند و پس از دپوی آن ها در انباری باتری های قاچاق را در فرصت مناسب از محورهای فرعی استان همدان به استان های مرکز کشور حمل می کند، رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران این اداره ضمن همکاری با ماموران اداره اطلاعات جنایی پلیس آگاهی حرکات و رفت و آمدهای فرد مورد نظر را تحت کنترل قرار دادند و با تعقیب و مراقبت وی و تلاش های شبانه روزی یک ماهه در نهایت موفق به شناسایی سایر عوامل همدست در قاچاق باتری ها در شهر همدان شدند.

رییس پلیس آگاهی استان همدان تصریح کرد: پس از هماهنگی با مراجع قضایی در بازدید به عمل آمده از انبار یاد شده یک هزار و 26 عدد انواع باطری خودرویی فاقد مدارک قانونی را با ارزش تقریبی دو میلیارد و 300 میلیون ریال کشف و در این راستا دو نفر را دستگیر کردند.

زارعی اظهار کرد: در ادامه تحقیقات و رسیدگی به پرونده با راهنمایی متهمان محل های دپوی دیگری در تهران بزرگ نیز شناسایی شد که در ادامه بازرسی از انبار مذکور نیز 140 عدد انواع باطری قاچاق دیگر توسط ماموران انتظامی تهران بزرگ کشف شد.

رییس پلیس آگاهی استان همدان در پایان گفت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی اعزام شدند و تحقیقات پلیس برای دستگیری سایر همدستان و دیگر کشفیات همچنان ادامه دارد.

نظر شما