بازداشت یک قاچاقچی با ۳۹۶ کیلو تریاک در جاده مخصوص تهران

۱۳۹۴/۰۴/۰۳ - ۱۵:۵۸:۲۴
کد خبر: ۲۹۴۸۳۰
بازداشت یک قاچاقچی با ۳۹۶ کیلو تریاک در جاده مخصوص تهران
سرهنگ بخشنده، با اشاره به دستگیری یک توزیع کننده و قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر در محدوده جاده مخصوص کرج - تهران گفت: در بازرسی از خودروی این متهم بیش از 396 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه حوادث خبرگزاری برنا، سرهنگ محمد بخشنده، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، ضمن اشاره به دستگیری یک توزیع کننده و قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر در محدوده جاده مخصوص کرج - تهران گفت: در بازرسی از خودروی این متهم بیش از 300 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران عملیات ویژه این یگان مشخص شد که یکی از توزیع کنندگان حرفه ای مواد مخدر در محدوده غرب تهران به نام "ک" اقدام به قاچاق مواد مخدر در سطح گسترده می کند.

وی ادامه داد: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت که طی آن دستور بازداشت متهم و بازرسی از مخفیگاه و خودروی وی صادر شد که متعاقبا تیم های عملیاتی این یگان برای شناسایی دستگیری متهم وارد عمل شدند.

سرهنگ بخشنده عنوان داشت: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که این متهم به تازگی ضمن ارتباط با قاچاقچیان جنوب کشور اقدام به حمل مقادیر قابل توجهی مواد مخدر به تهران کرده و قصد دارد از طریق جاده مخصوص تهران - کرج وارد تهران کرده و به صورت خرده فروشی توزیع کند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تصریح کرد: بر این اساس بلافاصله محور مواصلاتی مذکور تحت نظارت و کنترل قرار گرفت و این اقدامات ساعتی بعد نتیجه داد و ماموران موفق شدند خودروی وانت این متهم را در محدوده اندیشه شناسایی و متوقف کنند.

وی گفت: خودروی مذکور به همراه متهم به پایگاه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شد و در بازرسی از خودرو 396 کیلو و 600 گرم تریاک کشف و ضبط شد و متهم در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر قاچاق و حمل مواد مخدر اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز