واژگونی پراید ۳ کشته و ۳ مجروح برجای گذاشت

۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۳:۱۷:۳۸
کد خبر: ۲۹۵۶۱۴
واژگونی پراید ۳ کشته و ۳ مجروح برجای گذاشت
واژگونی سواری پراید در محور "خاش-ایرانشهر" و سواری پژو در محور ”زاهدان- سفیدآبه" سیستان و بلوچستان سه کشته و سه مجروح برجای گذاشت.
به گزارش گروه حوادث خبرگزاری برنا، رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر گفت:روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در محور "خاش-ایرانشهر" بلافاصله گشت پلیس راه جهت بررسی موضوع در صحنه حاضر شد.

سرهنگ "ایوب شرافتی" در ادامه افزود:در این حادثه یک دستگاه خودرو پراید به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده واژگون شد که راننده و یکی از سرنشینان فوت شده و دو تن دیگر نیز مجروح شدند.

شرافتی در ادامه از حادثه دوم رانندگی در کیلومتر 87 محور "زاهدان-سفیدآبه" خبر داد و گفت:در این حادثه که روز گذشته به وقوع پیوست یک دستگاه خودرو پژو 405 به دلیل عدم توجه به جلو و خواب آلودگی راننده واژگون شد که راننده در دم فوت و یک تن از شرنشینان نیز مصدوم که جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شد.

رئیس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان در پایان به رانندگان توصیه کرد:از رانندگی در شرایط خستگی و خواب آلودگی پرهیز نمایند و در این مواقع بایستی در یک پارکینگ مناسب توقف و پس از استراحت لازم ادامه مسیر بدهند و هرگز برای رسیدن به مقصد عجله وشتاب نداشته باشند.

نظر شما