امحا ۷۸۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در قم

۱۳۹۴/۰۴/۰۸ - ۱۳:۵۱:۵۱
کد خبر: ۲۹۵۹۱۶
امحا ۷۸۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در قم
به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر و در مراسمی با حضور سرپرست استانداری قم، 785 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده در استان قم امحاء شد.

به گزارش گروه آسیب های اجتماعی خبرگزاری برنا به نقل از ستاد مبارزه با موادمخدر، فریدون همتی سرپرست استانداری قم در مراسم امحاء 785 کیلوگرم انواع مواد مخدر که همزمان با سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، طی سخنانی از تلاش متولیان مبارزه با مواد مخدر قدردانی کرد.

سرپرست استانداری قم با اشاره به عزم جدی دولت در مقابله با معضلات اجتماعی از جمله اعتیاد به مواد مخدر، مقابله با سوداگران و قاچاقچیان را در این راستا بسیار مهم برشمرد و افزود: باید با اقدامات امنیتی مناسب، ریسک قاچاق مواد مخدر را بالا ببریم.

مشاور عالی وزیر کشور جایگاه مذهبی استان قم را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه این شهر باید از نظر سلامت اجتماعی الگوی سایر استانهای کشور باشد تصریح کرد: این مساله با استراتژی و برنامه ریزی درست و تلاش بی وقفه برای رسیدن به آن حاصل خواهد شد.

همتی با اشاره به راهبرد وزیر کشور در رابطه با اجتماعی کردن آثار مواد مخدر، تبیین معضلات فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی اعتیاد به مواد مخدر برای جوانان و خانواده ها را بسیار مهم و تاثیرگذار برشمرد و تصریح کرد: رسانه های عمومی خصوصا صدا و سیما باید در این زمینه پیشگام باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز