رییس دادگستری اندیمشک:

نیکوکاران به حل مشکل زندانیان جرایم غیرعمد کمک کنند

۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۰۹:۲۵:۴۶
کد خبر: ۲۹۶۰۱۵
نیکوکاران به حل مشکل زندانیان جرایم غیرعمد کمک کنند
رییس دادگستری شهرستان اندیمشک از افراد خیر و نیکوکار خواست با اعطای کمک های مالی به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کمک کنند.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا ، ایرج حمیدی فر دوشنبه شب در آیین جشن گلریزان کمک به زندانیان جرائم غیر عمد در ‏تالار فرهنگ اندیمشک با اشاره به مشکلات پیش آمده برای خانواده زندانیان جرایم غیر عمد افزود: کمک مالی افراد نیکوکار به آزادی زندانیان در کاهش ناهنجاری ها و آسیب های ‏اجتماعی در جامعه موثر است.‏

وی افزود: وقتی سرپرست خانواده به علت ناتوانی در پرداخت جریمه زندانی می شود تبعات منفی آن دامن یک خانواده را می ‏گیرد.‏

حمیدی افزود: خیرین با حمایت های مالی خود نقش موثری در کاهش جمعیت کیفری زندانها دارند. ‏

وی از بانیان برگزاری جشن گلریزان به ویژه امام جمعه اندیمشک تقدیر کرد و افزود:جشن گلریزان به منظور جمع آوری کمک های افراد خیر برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد به مدت پنج شب در شهرستان اندیمشک ادامه دارد.

حمیدرضا گودرزی فرماندار اندیمشک نیز گفت: برگزاری جشن گلریزان نقش مهمی در کاهش مشکلات ‏اقشار آسیب پذیر جامعه از جمله زندانیان جرایم غیر عمد ، دانشجویان کم بضاعت و دیگر اقشار ضعیف دارد که باید گسترش یابد.‏

در آیین جشن گلریزان که در تالار فرهنگ اندیمشک برگزار شد جمعی از افراد خیر کمک های نقدی خود را برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد اهدا کردند.

زندانیان جرایم غیر عمد شهرهای شمال استان خوزستان که در زندان دزفول بسر می برند در ماه مبارک رمضان چشم انتظار کمک های افراد نیکوکار می باشند.

پارسال 33 زندانی جرایم نقدی و غیرعمد از زندان دزفول آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز