شهادت مامور مرزبانی در درگیری با اشرار مسلح

۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۳:۳۰:۱۰
کد خبر: ۲۹۶۱۶۸
فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از شهادت یکی از مامورین مرزبانی در درگیری با اشرار مسلح خبر داد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار رهام بخش حبیبی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از شهادت ستوان دوم "اسحاق سیاسر مقدم" یکی از مامورین مرزبانی استان در درگیری با اشرار مسلح خبر داد. وی بیان کرد: در این عملیات، دو نفر از سوداگران مرگ دستگیر و مقدار 1670 کیلوگرم انواع مواد مخدر، چهار دستگاه خودرو تویوتا و سه دستگاه موتورسیکلت کشف و ضبط شد.

سردار حبیبی در مورد جزئیات این خبر افزود: مرزداران هنگ مرزی سراوان که با اشرافیت اطلاعاتی از قصد یک باند قاچاق مواد مخدر برای انتقال محموله خود به داخل کشور آگاه شده بودند، سحرگاه دیروز موفق شدند سوداگران مرگ را در محاصره کمین خود قرار دهند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: سوداگران مرگ پس از رویارویی با مرزداران، بدون توجه به هشدارهای صادره به سمت مامورین تیراندازی کرده که این اقدام آنها با واکنش سریع و مقتدرانه مرزداران مواجه شد. وی خاطر نشان کرد: قاچاقچیان مسلح پس از ناتوانی در مقابله با آتش پرحجم مامورین، با برجای گذاشتن محموله مواد مخدر، با استفاده از کوهستانی بودن منطقه به عمق کشور پاکستان متواری شدند. براساس گزارش سایت مرزبانی استان، این مقام ارشد مرزبانی استان با ابراز تاسف و اعتراض شدید به کشور پاکستان به دلیل عدم نظارت بر مرزهای مشترک خود با ایران گفت: علیرغم خواست دولت پاکستان برای کنترل مرزها و مبارزه با فعالیت گروهک‌ها و قاچاق مسلح، متاسفانه در عمل شاهد بی توجهی و نابسامانی دستگاه های نظامی و امنیتی این کشور در کنترل مرزها هستیم که در همین راستا مراتب اعتراض کشورمان به دولت پاکستان ابلاغ شده و پیگیری های لازم از طریق دستگاه های دیپلماتیک کشور در دستور کار قرار دارد.

   
  
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز