گیلان چهارمین استان پرتردد کشور

۱۳۹۴/۰۴/۱۰ - ۱۴:۱۴:۴۶
کد خبر: ۲۹۶۴۲۶
گیلان چهارمین استان پرتردد کشور
مدیرکل حمل و نقل پایانه های گیلان با بیان اینکه در سه ماهه گذشته بیش از ۵۸ میلیون خودرو در گیلان تردد کرده است گفت: گیلان چهارمین استان پرتردد کشور در این مدت بوده است.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا به نقل از اداره کل حمل و نقل پایانه‌های گیلان، ناصر آل محمدی، مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان اظهار کرد: اداره کل حمل و نقل پایانه های گیلان همواره در جهت رفاه حال مسافران  کنترل جاده‌های استان را با 25 دستگاه تردد شمار برعهده دارد.

وی با بیان اینکه در سه ماهه گذشته بیش از 58 میلیون وسیله نقلیه در سطح راه‌های استان تردد کرده است گفت: از این تعداد چهار میلیون و 225 هزارو 651 دستگاه ورودی و سه میلیون و 609 هزارو 902دستگاه خروجی استان بوده است.

این مقام مسئول اذعان کرد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته  19 درصد تردد در محورهای ورودی افزایش و پنج درصد در محورهای خروجی استان کاهش داشته است.

آل محمدی تصریح کرد: محور آستانه – لاهیجان  با تردد 2 میلیون و 897 هزارو 207 دستگاه بیشترین تردد در 50 محور رفت و برگشت استان را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل حمل و نقل پایانه‌های گیلان خاطر نشان کرد: در سه ماهه نخست امسال گیلان پس از استان های البرز، تهران و مازندران چهارمین استان پرتردد کشور بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز