مراسم افتتاحیه جشنواره پایگاه های اوقات فراغت در قم برگزار شد

۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۳:۳۶:۰۸
کد خبر: ۲۹۷۰۱۶
مراسم افتتاحیه جشنواره پایگاه های اوقات فراغت در قم برگزار شد
افتتاحیه جشنواره پایگاه های اوقات فراغت در شب میلاد امام حسن (ع) برگزاری شد.

به گزارش گروه وزارت جوانان خبرگزاری برنا، این مراسم با حضور بیش از 500 نفر شرکت کننده در باشگاه خورشید قم در حالی برگزار شد که خانواده های ورزشکاران شاهد هنرنمایی فرزندان خود همراه با برنامه های متنوع بودند.

حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در این مراسم به افتتاح سامانه اوقات فراغت اشاره کرد و از امکانات این سامانه جهت اطلاع اولیاء، توضیحاتی ارائه داد و گفت: کلیه دستگاه های اجرایی که دارای برنامه های اوقات فراغت هستند در حال ثبت اطلاعات در این سامانه می باشند و همگان امکان بهره برداری از این سامانه را در جهت برنامه ریزی و ثبت نام فرزندان خود دارند.

مدیرکل ورزش وجوانان استان قم به برنامه محور و دائمی بودن این سامانه اشاره کرد و از خانواده ها خواست تا جهت ثبت نام فرزندان خود در باشگاه های ورزشی موجود در سطح استان به باشگاه هایی رجوع کنند که دارای مجوز از اداره کل ورزش وجوانان هستند .

وی در ادامه گفت: سایت اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم یک سایت مرجع است که خانواده های محترم می توانند جهت اطلاع یافتن از باشگاه های دارای مجوز از اداره کل به آن رجوع کنند.

مولودی خوانی،اجرای مسابقات پرسش و پاسخ ، حرکات نمایشی ورزشی ، اجرای زنده خواننده قمی، اهدا جوایز به قید قرعه و تجلیل از مدال آوران باشگاه خورشید، از دیگر برنامه های این جشنواره بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز