معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده در گفتگو با برنا:

نمی‌توان نتایج نظرسنجی‌های یک مقطع از زمان را به همه سال‌ها تعمیم داد/ سامانه پیامکی ۱۰۱ مطالبات حوزه زنان را بروزرسانی می کند

۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۲۲:۵۵:۵۶
کد خبر: ۲۹۷۱۲۰
نمی‌توان نتایج نظرسنجی‌های یک مقطع از زمان را به همه سال‌ها تعمیم داد/ سامانه پیامکی ۱۰۱ مطالبات حوزه زنان را بروزرسانی می کند
روزگذشته معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور زنان و خانواده از راه اندازی سامانه پیامکی برای دریافت مطالبات حوزه زنان از سراسر کشور خبر داد .خبری کوتاه که مطلع می کرد زنان از گوشه به گوشه کشور می توانند با استفاده از شماره پیامکی ۱۰۱ مطالبات را به معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ارسال کنند .حال اینکه این پیامک ها چه سرنوشتی پیدا می کنند و معاونت امور زنان و خانواده چه قصدی از راه اندازی این مرکز داشته است بهانه ای شد برای پای صحبت اطهره نژادی نشستن که وی به سوالات خبرنگار خبرگزاری برنا در خصوص راه اندازی این مرکز چنین گفت که در ادامه می خوانید. گفتنی ست؛ با راه اندازی این سامانه، فرصتی جهت انعکاس مطالبات و انتظارات حوزه امور زنان و خانواده فراهم آمده است.

اطهره نژادی در گفتگو با خبرنگارگروه دختران و زنان خبرگزاری برنا با بیان این که  نمی توانیم نتایج نظرسنجی های یک مقطع از زمان را به سال های سال تعمیم دهیم گفت: با راه اندازی سامانه پیامکی 101 مطالبات حوزه زنان را بروزرسانی می کنیم.معاونت امور زنان و خانواده با اعلام سامانه  پیامکی 101 آماده دریافت نظرات فعالان حوزه زنان است و  از این طریق همه متخصصان و دغدغه داران این حوزه می توانند مسائل خود را بیان کنند.

وی با بیان اینکه این کار زمینه سازی برای ارتباط بیشتر همه زنان ایران با معاونت است  تصریح کرد: پویا نگه داشتن روند طرح مسائل به عهده همه آنانی است که همکاران و همراهان پیدا و پنهان حوزه زنان و خانواده هستند.

اطهره نژادی با بیان اینکه زمان آن گذشته است که نتایج نظرسنجی های یک مقطع از زمان را به سال های سال تعمیم دهیم اظهار کرد: با توجه به پویایی جامعه و سرعت بالای تغییرات ناشی از این پویایی، منطقی نیست که ما تصور کنیم می توانیم به جای همه مخاطبانمان فکر کنیم، مطالباتشان را بدانیم و از بالا به پایین برای آنها برنامه ریزی کنیم.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری  ادامه داد: در حوزه زنان و خانواده، به دلیل تنوع موضوعات و مسائل، ضروری است از برنامه ریزی تعاملی و همیارانه استفاده کنیم، نیازها را به روز بدانیم و با این روزآمد بودن، عدم قطعیت دستیابی به اهداف برنامه ها را کاهش دهیم.

اطهره نژادی افزود: شماره پیامکی ۱۰۱ برای بیان مسائل فردی زنان نیست، بلکه برای بیان مسائل و موضوعاتی است که در حوزه زنان و خانواده مطرح بوده و در زمره مطالبات زنان تلقی می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز