سمینار چالش‌های جراحی شانه و آرنج ۹ مرداد برگزار می‌شود

۱۳۹۴/۰۴/۲۱ - ۱۰:۲۴:۳۵
کد خبر: ۲۹۸۹۷۹
سمینار چالش‌های جراحی شانه و آرنج ۹ مرداد برگزار می‌شود
دبیر انجمن جراحان شانه و آرنج ایران از برگزاری سمینار چالش‌های جراحی شانه و آرنج در روز جمعه 9 مرداد ماه در بیمارستان کسری تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری برنا،  دکتر حمیدرضا اصلانی ،دبیر انجمن جراحان شانه و آرنج ایران ، با بیان اینکه گروه جراحان شانه و آرنج با همکاری انجمن جراحان ارتوپدی ایران اقدام به برگزاری این سمینار کرده اند اظهار کرد:  مباحث چالش برانگیز حوزه جراحی شانه و آرنج در بخش اول، در قالب بحث و گفت وگو با حاضران ارائه می‌شود .

به گفته وی پارگی تاندون های روتاتور کاف، ناپایداری‌های شانه، دررفتگی های مکرر که همراه با ضایعات استخوانی هستند و معرفی روش های درمانی آن، دررفتگی خلفی و فراموش شده شانه، شکستگی های آرنج و انتخاب نوع مفصل در آرتروپلاستی های مفصل شانه از جمله مباحث مطرح در این سمینار هستند.

دکتر اصلانی با بیان اینکه در بعدازظهر روز جمعه نیز چهار کارگاه برگزار می شود، گفت: آرتروپلاستی آرنج ،آرتروسکوپی شانه، روش های گره زدن در آتروسکوپی و  دررفتگی مفصل آکرومیوکلاویکولار عناوین این کارگاه‌ها هستند.

وی در ادامه از تخصیص 5 امتیاز بازآموزی برای شرکت کنندگان این سمینار خبر داد و گفت: سعی می‌کنیم در تمامی مباحث درنظرگرفته شده روش‌های درمانی و دیدگاه های جدید را مطرح کنیم.

بر اساس این گزارش علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سمینار چالش های جراحی شانه و آرنج که در روز جمعه 9 مرداد ماه از ساعت 8 صبح تا 16:30 در بیمارستان کسری تهران واقع در میدان آرژانتین، خیابان الوند برگزار می شود.  با شماره تلفن 88621147 و09198587687 تماس حاصل نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز