مدرسه ای در خرمشهر انبار ضایعات شد

۱۳۹۴/۰۴/۲۱ - ۱۲:۵۰:۲۷
کد خبر: ۲۹۹۰۵۱
مدرسه ای در خرمشهر انبار ضایعات شد
یک مدرسه نوساز در منطقه 90 هکتاری شهرستان خرمشهر در غفلت مسئولین تبدیل به انبار ضایعات شخصی شده است .

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا ، بنابر این گزارش منطقه 90 هکتاری خرمشهر با دارا بودن بیش از 3 هزار خانوار فقط دارای همین مدرسه می‌باشد که متأسفانه خانواده‌ها به دلیل بی‌توجهی مسئولین مجبور به صرف هزینه‌های گزاف برای رفت آمد دانش‌آموزان به مدارس در نقاط دیگر شهر هستند.

صالحی یکی از ساکنان این منطقه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: هم اینک افرادی به عنوان مالک شخصی در این مدرسه ساکن هستند و گاها اقدام به اوراق کردن بدنه‌های خودرو و اجسام فلزی در این مدرسه می‌کنند.

وی افزود: در کمال تعجب این افراد ساختمان مدرسه را ملک شخصی خود می‌دانند و بارها دلیل سکونت خود را در این مکان به عنوان طلب خود از دولت اعلام کرده‌اند.

حال فارغ از صحت این ادعا ، این‌گونه تصرف پس از ساخت مدرسه و صرف هزینه‌های سنگین ساخت و عدم تغییر کاربری ، خود قابل توجه است.

اهالی منطقه 90 هکتاری بارها این مسئله را به مسئولان مربوطه گزارش داده‌اند ولی مسئولان آموزش و پرورش تا کنون توجهی به خواسته‌های اهالی این منطقه نکرده‌اند.

این مدرسه که می‌توانستند برای مدت‌ها صدای دانش‌آموزان را در خود بشنود امروز به محل نگهداری خودروهای فرسوده تبدیل‌شده و جای گچ و تخته‌سیاه را ضایعات گرفته است.

پیگیری های خبرنگار ما در این خصوص ادامه خواهد داشت.

49700_555

نظر شما