آتش سوزی عمدی جنگل های سیروان

اختلافات خانوادگی جنگل را به آتش کشید

۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۵:۰۰:۰۷
کد خبر: ۳۰۰۴۹۲
اختلافات خانوادگی جنگل را به آتش کشید
فرماندار سیروان گفت: بیش از 200 هکتار از جنگل‌های این شهرستان طعمه حریق شد.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا ، مراد یگانه  اظهار داشت : با ورود بالگرد آب‌پاش ویژه اطفا حریق و حضور نیروهای مردمی عملیات مهار آتش‌سوزی مهارشده است ولی به دلیل وسعت آتش‌سوزی درخواست هواپیما حمل آب با ظرفیت حمل 4 هزار لیتر آب داده شد که این هواپیما تا ساعتی دیگر وارد استان می‌شود.

دکتر رضا احمدی مدیرکل منابع طبیعی استان نیز دراین‌باره گفت: در حال مساحی وسعت آتش‌سوزی هستیم و هم‌اکنون آتش‌سوزی تاحدوی مهارشده است و به‌طور کامل از توسعه آن جلوگیری شده است.

وی بابیان اینکه تاکنون بالگرد آب‌پاش نیز دو سری آب بر روی جنگل‌ها پاشیده است گفت: با درخواست ستاد بحران هواپیما آب‌پاش ساعت 14 وارد استان می‌شود و امید است با ورود هواپیما حمل آب، آتش‌سوزی به‌صورت کامل مهار شود.

حجت‌الله فتحی، معاون فنی منابع طبیعی و آبخیزداری استان با بیان عمدی بودن آتش سوزی گفت: با درگیری بین اهالی روستای شاه قلندر علیا بر اثر اختلافات خانوادگی با آتش زدن خرمن محصولات کشاورزی این آتش به جنگل‌های منطقه هم سرایت کرد.

آتش‌سوزی جنگل‌های دامنه منطقه جنگلی قلارنگ واقع در "درون کفره" پشت روستای شاه قلندر شهرستان سیروان از دیروز بعدازظهر آغازشده است و به دلیل وزش باد و صعب‌العبور بودن و پوشش گیاهی منطقه قابل‌مهار نبود و وسعت عظیمی از منطقه را در برگرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز