مسابقه تفکر و اندیشه از منظر قرآن برگزار می‌شود

۱۳۹۴/۰۴/۲۷ - ۱۰:۳۶:۰۶
کد خبر: ۳۰۰۵۴۳
مسابقه تفکر و اندیشه از منظر قرآن برگزار می‌شود
مسابقه پژوهش‌های قرآنی با محوریت تفکر و اندیشه از منظر قرآن در تهران بزرگ برگزار می‌شود.

به گزارش گروه قرآن و معارف خبرگزاری برنا به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران، نورچه ای معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با بیان این مطلب تصریح کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران هر ساله به منظور گسترش فرهنگ قرآنی و پیشبرد دانش‌ها و معارف قرآن در میان دانشجویان و فرهیختگان شاهد و ایثارگر اقدام به برگزاری مسابقه پژوهش قرآن می‌ کند.

وی افزود: امسال این مسابقه با محوریت تفکر و اندیشه از منظر قرآن کریم برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان تا 15 مهرماه فرصت دارند آثار خود را به اداراه های بنیاد شهید محل سکونت خود تحویل دهند.

نورچه ای گفت: شرکت‌کنندگان در این مسابقه توجه داشته باشند که مقالات پژوهشی ارائه شده باید دارای ساختار معمول در مراکز علمی و دانشگاهی بوده و از ویژگی خلاقیت و نوآوری برخوردار باشد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ اظهار کرد: پس از بررسی همه پژوهش‌های برتر در استان، سه مقاله را به‌عنوان پژوهش‌های برتر انتخاب و از صاحبان این پژوهش‌ها تجلیل می‌کنیم. همچنین پژوهشی که رتبه نخست را کسب نماید به اداره کل هنری ارسال خواهد شد و در نهایت پس از داوری به سه اثر پژوهش برتر در سطح کشور کمک‌هزینه عتبات عالیات اهدا می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز