پلیس راه ، محدودیت های عبور و مرور آخر هفته را اعلام کرد

۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۰۹:۵۰:۲۴
کد خبر: ۳۰۱۱۳۸
پلیس راه ، محدودیت های عبور و مرور آخر هفته را اعلام کرد
پلیس راه نیروی انتظامی بمنظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه از 31 تیر تا دوم مرداد ماه، محدودیت هایی در سطح جاده های کشور اعمال می کند.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری برنا ، تردد موتورسیکلت از ساعت 12:00 ظهر سه شنبه - 30 تیر ماه - تا ساعت 24:00 روز جمعه - دوم مرداد ماه - از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

در محور کرج چالوس، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:00 روز جمعه - دوم مرداد ماه - تا 01:00 روز شنبه - سوم مرداد ماه - از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:00 روز جمعه - دوم مرداد ماه - تا ساعت 01:00 بامداد شنبه - سوم مرداد ماه - از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

در محور هراز تردد انواع تریلر از محور هراز ممنوع است و تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 06:00 تا 24:00 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه - 31 تیر ماه و اول و دوم مرداد ماه - در محور هراز ممنوع است.

در محور فیروزکوه تردد تمام تریلرها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 06:00 تا 24:00 روزهای چهارشنبه و جمعه - 31 تیر ماه و دوم مرداد ماه - از تهران به سمت قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (10 خط) بطور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

نظر شما