مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز:

جسد پیدا شده در رودخانه کرج مربوط به سیل جاده چالوس نیست

۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۱۳:۳۷:۱۷
کد خبر: ۳۰۱۲۶۶
جسد پیدا شده در رودخانه کرج مربوط به سیل جاده چالوس نیست
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با بیان اینکه حادثه سیل سیجان تا کنون ۶ کشته برجای گذاشته است، گفت: جسد پیدا شده در رودخانه کرج مربوط به سیل سیجان نیست.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا ، با اشاره به اینکه طبق آخرین بررسی‌های صورت گرفته تا کنون بیش از 80 دستگاه خودرو در حادثه سیل سیجان تخریب شده است، اظهار داشت: این حادثه تا کنون 6 کشته برجای گذاشته است.

وی با تاکید بر اینکه سالم بودن پیکر جنازه‌ای که در مسیر پائین پارک چمران پیدا شده بیانگر این است که شخص به حادثه سیل سیجان مرتبط نیست، افزود: این فرد جزء آمار فوت‌شدگان این حادثه محسوب نمی‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران البرز با اشاره به اینکه برق و تلفن منطقه سیجان وصل شده است و مشکلی از این حیث وجود ندارد، خاطرنشان کرد:تخلیه دره روستا در حال انجام و بخش قابل توجه این مهم انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه اقلام مورد نیاز برای اشخاص آسیب دیده‌ توزیع شده است، تصریح کرد: طبق اظهارات محلی‌های این منطقه چند تن از افرد مفقودی اعلام شده پیدا شده‌اند اما برای اطمینان خاطر بیشتر جستجو برای کشف احتمالی اجساد در منطقه ادامه دارد.

باقری با اشاره به اینکه تا کنون مشخص نشده چه میزان خسارت متحمل این منطقه و مردم شده است، یادآور شد: ارزیابی‌های نهایی و لازم برای تعیین میزان خسارت وارده در حال انجام است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز