پیش ساز شیشه در منزل متهم کشف شد

۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۱۴:۱۸:۱۱
کد خبر: ۳۰۱۲۹۳
پیش ساز شیشه در منزل متهم کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از کشف شش کیلو و 160 گرم پیش ساز ماده مخدر شیشه خبر داد و گفت: این مقدار مواد از منزلی در شهرستان زنجان کشف شد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری برنا ،  سرهنگ "ایرج خانی پور" گفت: در راستای مبارزه با تهیه و توزیع مواد مخدر، ماموران انتظامی شهرستان زنجان از فعالیت یک سوداگر مرگ در شهرستان مطلع شدند.

وی ادامه داد: با شناسایی این متهم و اطمینان از فعالیت وی در زمینه مواد مخدر صنعتی متهم به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان تصریح کرد: ماموران پس از اطمینان از جاسازی مواد مخدر توسط این متهم در منزلش به محل اختفای وی اعزام شدند.

خانی پور تاکید کرد: متهم هنگام خروج از منزل با یک دستگاه خودروی پراید دستگیر شد و در بازرسی از خودروی وی مقداری ماده پیش ساز مخدر شیشه از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان تصریح کرد: ماموران در بازرسی از منزل این متهم نیز مقداری دیگر ماده پیش ساز مخدر شیشه کشف کردند که در مجموع از متهم شش کیلو و 160 گرم ماده پیش ساز مخدر صنعتی شیشه کشف شد.

این مقام انتظامی با اعلام این که متهم به همراه مواد کشف شده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد، گفت: همکاری شهروندان با پلیس در زمینه مبارزه با مواد مخدر گام موثری در برخورد با این بلای خانمانسوز است.

نظر شما