هلاکت قاچاقچی و کشف ۱۴ کیلو شیشه و کریستال

۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۱۶:۱۵:۳۹
کد خبر: ۳۰۱۳۴۲
هلاکت قاچاقچی و کشف ۱۴ کیلو شیشه و کریستال
پلیس شهرستان فریمان خراسان رضوی در عملیاتی گسترده با کشف 14 کیلوگرم شیشه و کریستال، یکی از عاملان اصلی قاچاق مواد مخدر را به هلاکت رساندند.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری برنا ، فرمانده انتظامی شهرستان فریمان در تشریح این خبر گفت: روز گذشته یکی از تیم های گشت پلیس راه این فرماندهی هنگام کنترل خودروهای عبوری در ورودی شهر فریمان به یک دستگاه پژو پارس سفید که با سرعت بالا در حرکت بود مظنون و با علائم هشدار دهنده دستور ایست دادند.

سرهنگ " افشار نجاتی" افزود: راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست گشت پلیس راه بر سرعت خود افزوده و سرنشین خودرو بسته ای مشکوک به مواد مخدر را به بیرون خودرو پرت می کند.

با اعلام موضوع به مرکز فوریت های پلیسی110 طرح مهار با  حضور کلیه واحدهای عملیاتی شهرستان به اجرا در آمد.

سرهنگ نجاتی تصریح کرد: با اجرای طرح مهار کلیه محورهای فرعی و اصلی شهرستان تحت نظر گرفته شد تا اینکه ساعتی پس از اجرای طرح یک دستگاه موتورسیکلت به محل رهاسازی مواد نزدیک که با مشاهده ماموران متواری می شود.

با وجود هشدار های مکرر تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر، راکب موتورسیکلت را هنگام فرار با شلیک گلوله زمین گیر کردند.

این سوداگر مرگ بر اثر اصابت گلوله زخمی شده بود جان خود را از دست داد. 

سرهنگ نجاتی تصریح کرد: در این عملیات 12کیلو و 300گرم شیشه ، 2کیلو و 40 گرم هروئین فشرده به همراه یک عدد اسپری و دو عدد گوشی تلفن همراه کشف شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز