وقوع آتش سوزی گسترده در اهواز

۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۴:۲۹:۰۸
کد خبر: ۳۰۱۶۲۱
وقوع آتش سوزی گسترده در اهواز
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز از وقوع حادثه برای 2 تانکر حامل سوخت و آتش سوزی گسترده در اهواز خبر داد.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا ، مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اهواز از وقوع حادثه برای 2 تانکر حامل سوخت و آتش سوزی گسترده در اهواز خبر داد.

 مقصود حق‌شناس اظهار کرد: ساعت 8:25 صبح امروز (چهارشنبه) طی تماس تلفنی، وقوع یک تصادف میان دو تانکر حامل سوخت به سامانه آتشنشانی اطلاع داده شد که نیروهای اطفای حریق با 8 دستگاه آتش‌نشانی سنگین و نیمه‌سنگین برای مهار آتش به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: این حادثه در اتوبان خلیجفارس کمربندی برومی به سمت شیبان رخ داد و بر اثر برخورد این دو تانکر که حامل سوخت بنزین بودند، آتشسوزی همراه با دود غلیظ به وقوع پیوست و به دلیل ترافیک سنگین و بسته شدن مسیر، خودروهای آتشنشانی ناچار شدند از جاده خاکی به سمت محل حادثه اعزام شوند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اهواز با بیان اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است، ادامه داد: شدت حادثه به حدی بوده است که هر دو تانکر کاملا در آتش سوختند. این حادثه دو مجروح و یک کشته به جای گذاشت که از سرنشینان این دو تانکر بوده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز