خسارات تندباد و بارش باران در سردشت

۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۲۱:۳۴:۲۵
کد خبر: ۳۰۱۶۹۷
خسارات تندباد و بارش باران در سردشت
تندباد شدید که با بارش باران همراه بود ، عصر امروز چهارشنبه شهر مرزی سردشت را در برگرفت و منجر به بروز خساراتی در این شهر شد.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا ، رییس اداره آتش نشانی سردشت گفت: وزش تندباد منجر به شکسته شدن چند درخت کهنسال در خیابان طالقانی این شهر و سقوط آنها بر روی چند دستگاه خودرو شد که در اثر این حادثه خسارات کلی به دوستگاه خودرو وارد کرد.

رحمان امینی افزود: این حادثه تلفات جانی در برنداشت.

وی افزود: وزش باد شدید همچنین موجب شکسته شدن شاخه های درختان و شیشه برخی از پنجره ها و روشنایی برخی منازل مسکونی این شهر شد.

وی اضافه کرد: بارش شدید باران همچنین موجب آبگرفتگی خیابان ها و معابر عمومی سطح شهر سردشت شده و مشکلاتی را برای تردد مردم و وسایط نقلیه به وجود آورد.

ستاد حوادث غیرمترقبه شهرستان سردشت تاکنون خبری از خسارات احتمالی بارش باران و تندباد در سطح شهرستان سردشت اعلام نکرده است.

رییس اداره هواشناسی شهرستان سردشت در این زمینه گفت: سرعت باد در این شهرستان به 45 کیلومتر در ساعت و میزان بارش باران به 7.2 میلیمتر رسیده است.

رحیم مسروری از مردم خواست که از تردد و رفت و آمد در مسیل و حاشیه رودخانه ها که احتمال جریان سیلاب در آنها وجود دارد ، خودداری کنند.

شهرستان مرزی سردشت در جنوب آذربایجان غربی و در جوار مرزهای کشور عراق واقع شده است
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز