سیل تهران و شایعه شکسته شدن سد کن

۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۱:۲۶
کد خبر: ۳۰۱۷۰۲
سیل تهران و شایعه شکسته شدن سد کن
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران گفت: برخی شایعات مطرح شده در خصوص اینکه وقوع سیلاب و طغیان رودخانه در منطقه کن و سولقان ناشی از شکسته شدن سد در بالادست رودخانه کن بوده، کاملا بی اساس و کذب محض است.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا ،'علیرضا مهدوی شاهرودی' افزود: هیچ سدی در طول مسیر و بالادست این رودخانه وجود ندارد.

 

وی با اشاره به اینکه بنای دولت صداقت با مردم است اظهار کرد: اخبار دقیق و درست این حادثه به صورت شفاف از طریق استانداری و فرمانداری تهران برای آگاهی مردم اطلاع رسانی شده است. 

 

به گفته وی، همچنین استاندار تهران بر اطلاع رسانی دقیق و به موقع از حادثه و همچنین نحوه ارائه خدمات امدادی به مصدومان تاکید کرده است.

 

درهمین ارتباط، سیدحسین هاشمی استاندار تهران با صدور پیامی ضمن ابراز همدردی با خانواده قربانیان حادثه سیلاب در منطقه کن و سولقان بر اصلاح فوری خرابی ها و رفع مشکلات ناشی از سیلاب در این منطقه تاکید کرد.

 

برخی از سایت های خبری، به نقل از حسین طلا رییس مجمع نمایندگان استان تهران اعلام کرده اند که شدت بارندگی و شکسته شدن آب بند کارگاه چینی ها برای احداث آزادراه تهران - شمال موجب شد حجم آب با سرعت بالا وارد رودخانه شده و سیل راه بیافتد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز