طی نامه ای به مسئولان سیاسی و امنیتی؛

رییس کل سازمان نظام پزشکی کشور خواستار رسیدگی فوری به پرونده قتل پزشک اردبیلی شد

۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۱۰:۰۴:۵۵
کد خبر: ۳۰۱۹۱۱
رییس کل سازمان نظام پزشکی کشور خواستار رسیدگی فوری به پرونده قتل پزشک اردبیلی شد
زالی -رییس کل سازمان نظام پزشکی کشور- در نامه‌ای مشترک به دادستان کل کشور، فرمانده نیروی انتظامی کشور و استاندار اردبیل خواستار رسیدگی به حادثه قتل پزشک اردبیلی شد.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا، در این نامه آمده است: «به استحضار می‌رساند با کمال تأسف با خبر شدیم پنجشنبه مورخ 1/5/1394 یکی از همکاران خدوم جامعه پزشکی کشور در شهر اردبیل به قتل رسید. ضرب و جرح فجیع و قتل ناجوانمردانه این پزشک فوق تخصص و عضو هیأت علمی دانشگاه که مورد وثوق ویژه جامعه پزشکی اردبیل و مردم منطقه بود جامه پزشکی و دانشگاهی اردبیل و کشور را در بهت و اندوهی عمیق فرو برده و عواطف مردم شریف اردبیل را جریحه‌دار کرده است با توجه به موج فزاینده التهاب و نگرانی و کدورت خاطر جامعه پزشکی استان و با عنایت به اهمیت و حساسیت این مسئله خواهشمند است دستور فرمایید رسیدگی به این موضوع به طور ویژه و در اسرع وقت در دستور کار قرار گیرد.

انعکاس اقدامات و نتایج مربوطه به این سازمان جهت تنویر افکار جامعه پزشکی مورد امتنان است.

در خاتمه ضمن گرامی داشت این پزشک گران‌قدر و عرض تسلیت به خانواده محترم ایشان اعلام می دارد جامعه پزشکی استان و کشور منتظر اقدامات عملی جهت برخورد قاطع با عوامل این حادثه دلخراش خواهد بود.»

برپایه این گزارش ،پزشک سرطان شناس اردبیلی روگذشته توسط پسر 17 ساله کشته شد .کارآگاهان جنایی متهم را بازداشت و تحقیقات از وی در خصوص علت ارتکاب این جنایت در حال انجام است.

دادستان اردبیل در خصوص این پرونده گفته است  : قاتل پزشک سرطان شناس اردبیلی که روزگذشته مورد سوء‌ قصد یکی از همراهان بیمار قرار گرفته بود دستگیر شد.

ناصر عتباتی گفت: اصغر پیرزاده سرطان‌شناس و متخصص انکولوژی روز گذشته  توسط یکی از همراهان بیمار مورد سوء قصد قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

وی افزود : خانواده بیمار، دکتر پیرزاده را به منزل خود دعوت می کنند که پس از مشاجره یکی از همراهان بیمار که جوان 17 ساله بود با زدن چندین ضربه چاقو  به قلب دکتر این پزشک متخصص و سرطان‌شناس اردبیلی را مورد سوء قصد قرار داد که پس از انتقال دکتر پیرزاده به بیمارستان تلاش پزشکان برای نجات وی بی‌ثمر می‌ماند.

دادستان اردبیل گفت: هنوز علت حادثه مشخص نشده و قاتل در حال بازجویی است.

دکتر پیرزاده تنها متخصص اونکولوژی در استان اردبیل بود که با مرگ وی استان اردبیل در رسیدگی به بیماران سرطانی و شیمیایی با مشکل مواجه خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز