شهریورماه در مشهد؛

تجلیل از زنان موفق در عرصه بانکداری

۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۰۹:۳۵:۰۸
کد خبر: ۳۰۳۰۹۹
تجلیل از زنان موفق در عرصه بانکداری
دبیر جشنواره بین المللی ایران بانک :در بخشی از این جشنواره، بر اساس رزومه ارسالی بانک­های حاضر در جشنواره و نظرات کارشناسانه کمیته داوران، از تعدادی از این بانوان موفق نیز با اعطای لوح یادبود و تندیس بلورین تجلیل و قدردانی به عمل خواهد آمد.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا ، جشنواره بین­ المللی ایران بانک 2015 با همکاری تنگاتنگ وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت امور اقتصادی و دارایی، اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران، شورای هماهنگی بانک­ها، اتاق مرکزی تعاون جمهوری اسلامی و کلیه دانشگاه­های سراسر کشور از جمله دانشگاه تهران، شهید بهشتی، امیرکبیر، علم و صنعت، علامه طباطبایی و دیگر سازمان­های مدیریتی، علمی و پژوهشی شهریور ماه سال 94 در مشهد مقدس برگزار می­ شود.

دکتر مرتضی کاظمیان دبیر این جشنواره با بیان مطلب فوق افزود: ستاد برگزاری این جشنواره در نظر دارد  از تعدادی از  مدیران برتر امور شعب بانک­ها که در این عرصه­ ها در سال­های اخیر موفق بوده­ اند با اعطای لوح یادبود و تندیس بلورین تجلیل و قدردانی به عمل آورد.

وی با اشاره به این مطلب که  حضور پررنگ ­تر و مستمر بانوان در پست­های عالی و تعیین کننده­ای چون عضویت در هیئت مدیره و یا حتی مدیرعاملی بانک­ها، می­تواند بر کیفیت نهایی بانک­ ها در حوزه­ هایی چون مدیریت عملیات، مدیریت ریسک و استراتژی­بندی بیفزاید و تحولات مثبت فراوانی را در این عرصه­ ها به وجود آورد، افزود : در بخش دیگر این جشنواره، بر اساس رزومه ارسالی بانک­های حاضر در جشنواره و نظرات کارشناسانه کمیته داوران، از تعدادی از این بانوان موفق نیز با اعطای لوح یادبود و تندیس بلورین تجلیل و قدردانی به عمل خواهد آمد. 

دکتر کاظمیان تجلیل و قدردانی ویژه از پژوهشگران، اساتید و چهره­های ماندگار نظام بانکی کشور که در طی سالیان متمادی با تلاش بی­شائبه و در شرایط تحریم در ضمن رفع موانع موجود به طرح موضوعات متعدد و کاربردی در عرصه بانکداری پرداخته­اند را یکی از بخش­های ویژه مراسم اختتامیه دانست.

لازم به ذکر است امسال در کنار این جشنواره، برگزاری نمایشگاه بزرگ بانکداری الکترونیک با حضور بانک‌ها کشور مدنظر است  و از برگزیدگان آن نیز در حوزه­ های مختلف بانکداری الکترونیک با اهداء لوح یادبود و تندیس بلورین جشنواره تجلیل خواهد شد.

گفتنی است جشنواره و نمایشگاه تخصصی بانک­ها و موسسات مالی، شهریور ماه سال 94 در مشهد مقدس برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز