خانواده گرفتار شده در ارتفاعات امام زاده داود نجات پیدا کردند

۱۳۹۴/۰۵/۱۰ - ۱۳:۲۲:۲۶
کد خبر: ۳۰۴۲۸۸
خانواده گرفتار شده در ارتفاعات امام زاده داود نجات پیدا کردند
چهار نفر از اعضای یک خانواده که روز جمعه گذشته در کوههای روستای رندان در جاده امام زاده داود گرفتار شده بودند توسط آتش نشانان نجات یافتند.

به گزارش خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا ، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی ساعت 11:21 دقیقه روز گذشته(جمعه) با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 74 را به محل حادثه در جاده امام زاده داود، روستای رندان اعزام کرد.

فریدون خاوریان فرمانده تیم نجات آتش نشانی در مورد حادثه گفت: با اطلاع یافتن از گرفتار شدن یک خانواده 4 نفره در ارتفاعات امام زاده داود سریعاً خود را به محل حادثه رسانده و با استفاده از دستگاه مکان یابی(G.P.S) توانستند محل دقیق آنان را مشخص کرده و با استفاده از ابزار ویژه نجات و پس از طی کردن مسیردر ارتفاعات و گذر از محل های صعب العبور، سرانجام این چهارنفر را یافتند.

وی اضافه کرد: آتش نشانان بلافاصله عملیات امداد را شروع کرده و با استفاده از تجهیزات مخصوص افراد گرفتار را به سطح جاده انتقال دادند.

گفتنی است که آتش نشانان بعد از نجات این چهار نفر، همگی را تا ایستگاه آتش نشانی راهنمایی کردند که آنان پس از استراحت و پذیرایی در ایستگاه، رهسپار منزل خود شدند.

این خانواده به دلیل عدم آشنایی با مسیرهای امن کوهستان، نداشتن تجهیزات کوهنوردی و نیز ضعف شدید جسمانی در کوه گرفتار شده بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز