بازدید جانشین ناجا از مرزهای سیستان و بلوچستان

۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۳:۵۱:۳۵
کد خبر: ۳۰۴۶۳۹
بازدید جانشین ناجا از مرزهای سیستان و بلوچستان
جانشین فرماندهی ناجا به منظور بررسی وضعیت مرزهای استان سیستان و بلوچستان وارد این استان شد.

به گزارش خبرنگار انتظامی و حوادث خبرگزاری برنا ، سردار سرتیپ پاسدار دکتر اسکندر مؤمنی پس از ورود به استان سیستان و بلوچستان به منظور بررسی آخرین وضعیت مرزهای این استان از هنگ مرزی میرجاوه بازدید کرد.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشورمان در ستاد هنگ مرزی میرجاوه مورد استقبال رسمی مرزداران قرار گرفت و در جلسه‌ای که با هدف تشریح آخرین وضعیت مرزهای میانی این استان و موفقیت اخیر مرزداران در خنثی سازی توطئه گروهک تروریستی موسوم به جیش الظلم برگزار شده بود، شرکت کرد.

در این جلسه، فرمانده هنگ مرزی میرجاوه در سخنانی، آخرین شرایط امنیتی، سیاسی، اجتماعی و اقدامات کنترلی انجام شده در مرزهای منطقه را تشریح کرد.

سردار مؤمنی پس از استماع سخنان فرمانده هنگ مرزی میرجاوه، ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی مرزداران استان سیستان و بلوچستان ، بر لزوم پرهیز از روزمر‌گی و افزایش توان عملیاتی و مهارت‌های رزمی و همچنین اهتمام به آموزش کارکنان تأکید کرد. 

نظر شما
نظرات
ز
|
-
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
0
0
با سلام خواشمند دستور فرمائید تاریخ انتقالات را که همان 15/5/94 است تغییر ندهید آخه ما بچه مدرسه ای داریم باید زود تر برویم تا سرو سمان به بچه هامون بدهیم خدا خیرتان دهد هرچه زود تر انتقال دهید. باتشکر
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز