معاون فرهنگی و امور جوانان خراسان رضوی در گفت‌وگو با برنا:

تنها ۱۰درصد سمن‌های خراسان رضوی فعال است

۱۳۹۴/۰۵/۱۲ - ۰۹:۳۲:۵۰
کد خبر: ۳۰۴۸۸۳
تنها ۱۰درصد سمن‌های خراسان رضوی فعال است
جعفر قدیری گفت: بیش از 200 سمن(NGO) ثبت شده در استان خراسان رضوی وجود دارد که تنها 10 درصد آنها فعال هستند.

جعفر قدیری معاون فرهنگی و امور جوانان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جوان خبرگزاری برنا، با بیان این مطلب افزود:  از میان  212 سمن ثبت شده در استان  تنها 20 تا از آنها فعال هستند. عمده این سازمانها به دلیل تغییرات مدیریتی در سالهای گذشته و دوران فترت حاصل از آن غیرفعال شده اند.

وی گرایش عمده سمن ها در این استان را در دو حوزه دینی و اخلاقی اعلام کرد و  ادامه داد: عدم فعالیت سمن ها در شهرستان های استان بیشتر اتفاق افتاده است و در برخی شهرستان ها حتی به کمتر از 2 تا رسیده است.

معاون فرهنگی و امورجوانان خراسان رضوی تثبیت جایگاه اجتماعی در تصمیم گیری های جامعه را مهمترین مطالبه جوانان این استان دانست  و اضافه کرد: تا دو ماه گذشته در استان خراسان رضوی به دلیل تغییرات مدیریتی و عدم تثبیت جایگاه تشکیلاتی معاونت در استان ها و حتی مرکز سبب شده بود ما سیاست های مدونی را دنبال نکنیم و امور جوانان دچار فترت شود.

قدیری با بیان اینکه خوشبختانه این مشکلات رفع شده است افزود: به دلیل وجود جاذبه های مذهبی، ادبی و ملی در خراسان رضوی برروی گردشگری های هویتی برنامه ریزی کرده ایم و تلاش می کنیم  سازمانهای مردم نهاد(NGO) را با توجه به این موضوع به صورت کمی و کیفی توسعه دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز