از WiFiهای رایگان بترسید

۱۳۹۴/۰۵/۱۲ - ۱۲:۲۸:۴۴
کد خبر: ۳۰۴۹۷۴
از WiFiهای رایگان بترسید
اگر گوشی هوشمند یا تبلت دارید و از WiFi رایگان در اماکن عمومی و استراحتگاه های بین راهی استفاده می کنید باید بدانید که خود را در معرض خطر قرار داده اید.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا ، اگر گوشی هوشمند یا تبلت دارید و از WiFi رایگان در اماکن عمومی و استراحتگاه های بین راهی استفاده می کنید باید بدانید که خود را در معرض خطر قرار داده اید.

به گزارش پرشیاسیس خاورمیانه، "دیوید سوتا" یکی از کارشناسان eset طی همکاری با گروه هکرهای HACKMIAMI این موضوع را به دقت بررسی کرده و به نتایج نگران کننده ای رسیده است.

این کارشناس به همراه گروه هکرهای کلاه سفید نشان دادند که چگونه می شود در عرض چند ثانیه نام کاربری و رمز و عکس ها را از طریق WiFi هک کرد.

این گروه یک فهرست از اقدامات لازم برای افرادی که نگران هستند تهیه کرده اند تا تهدیدات ناشی از استفاده از وای فای های رایگان را کاهش دهد.

در این فهرست توصیه شده که اگر کاربر معمولی هستید از اینترنت های رایگان در اماکن عمومی استفاده نکنید. در صورت نیاز به استفاده، حتما از یک سرویس VPN استفاده کنید. همچنین پیشنهاد می شود آنهایی که بیزنس میکنند از سرویس 802.1X برای وای فای شرکت هایشان استفاده کنند چراکه به صورت بلعکس هکرها هم میتوانند با نفوذ به وای فای اطلاعات شما را سرقت کنند.

وارد نکردن رمز، حساب کاربری و اطلاعاتتان در وای فای های عمومی و استفاده از رمزهای پیچیده و همچنین خارج کردن تنظیمات از حالت پیش فرض ازدیگر راههای مقابله با تهدیدات بشمار می روند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز