مدیر سازمان اردویی راهیان نور سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام :

۴۰۰ دانش‌آموز نخبه به اردوی راهیان نور اعزام می شوند

۱۳۹۴/۰۵/۱۲ - ۱۳:۰۲:۵۸
کد خبر: ۳۰۴۹۸۹
۴۰۰ دانش‌آموز نخبه  به اردوی راهیان نور اعزام می شوند
مدیر سازمان اردویی راهیان نور سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام گفت: ۴۰۰ دانش‌آموز نخبه ایلامی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا ، مدیر سازمان اردویی راهیان نور سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام گفت: ۴۰۰ دانش‌آموز نخبه ایلامی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

حجت منصوربیگی  اظهار داشت: با توجه به فصل گرما و تابستان حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی و یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس استان ایلام کاهش‌یافته است.

وی با اشاره به افزایش سفر کاروان‌های راهیان نور در نیمه دوم سال، افزود: هفته گذشته 130 نفر از اساتید بسیجی از سراسر کشور از مناطق عملیاتی استان ایلام بازدید کردند.

مدیر سازمان اردویی راهیان نور سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام عنوان کرد: امروز نیز 200 دانش‌آموز دختر نخبه ایلامی در قالب طرح ولایت و با عنوان کاروان‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی نقطه ایثار در مهران و قرارگاه امیرالمؤمنین در بانروشان مهران بازدید می‌کنند.

وی گفت: در 17 مرداد ماه نیز 200 دانش‌آموز نخبه پسر به این مناطق اعزام می‌شوند تا از نزدیک با شیوه زندگی و دفاع رزمندگان اسلام از خاک وطن آشنا شوند.

منصوربیگی به اهمیت آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت اشاره و تصریح کرد: باید برنامه‌های آموزشی و ترویجی فرهنگ ایثار و شهادت ویژه نسل جوان در جامعه افزایش کند.

وی به مقابله‌های دشمنان در قالب جنگ نرم و ماهواره‌ای با آرمان‌های انقلاب اشاره کرد و گفت: هدف اصلی اردوهای راهیان نور آشنایی نسل جوان با جنگ و فرهنگ ایثار و مقاومت است.

مدیر سازمان اردویی راهیان نور سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام عنوان کرد: اردوهای راهیان نور می‌تواند فرهنگ ایثار و شهادت را برای نسل جوان تبیین کند.

وی افزود: این اردوها تأثیر زیادی برای مقابله با جنگ نرم و انحرافاتی که از طریق سیستم‌های اینترنتی و ماهواره‌ای دارد.

نظر شما