دومین ناجی مسافران هتل هرمز بندرعباس درگذشت

۱۳۹۴/۰۵/۱۲ - ۲۳:۳۰:۰۱
کد خبر: ۳۰۵۱۱۱
دومین ناجی مسافران هتل هرمز بندرعباس درگذشت
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از درگذشت محمد سالار حسینی دومین ناجی حادثه دیدگان آتش‌سوزی هتل هرمز بندرعباس خبر داد .

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا ، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از درگذشت محمد سالار حسینی از عوامل انتظامات هتل هرمز که در جریان حادثه آتش‌سوزی بامداد جمعه به کما رفته بود، خبر داد.

فاطمه نوروزیان با اعلام این خبر گفت :   محمد‌سالار حسینی از عوامل انتظامات هتل هرمز بود که در شب آتش سوزی در این هتل هنگام کمک به حادثه دیدگان به علت  استنشاق دود و خفگی دچار مرگ مغزی و کما شده بود .

نوروزیان افزود: این کارمند 40 ساله هنگام آتش سوزی در هتل هرمز به همراه گروه آتش نشانی به کمک حادثه دیدگان شتافت و جان 58 مسافر این هتل را که شماری از آنان خارجی بودند، نجات داد.

در حادثه آتش سوزی هتل هرمز ، ابتدا برکت جوذری مامور آتش نشانی به هنگام خاموش کردن آتش و نجات مصدومان جان خود را از دست داد و سه روز بعد هم محمد سالار حسینی از ماموران انتظامات هتل هرمز درگذشت.

جمعه نهم مرداد ساعت 2 و نیم بامداد مسافری به علت اختلاف با همراهانش که در این هتل ساکن بودند عمدی دست به آتش سوزی در طبقه دوم این هتل زد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز