مرگ مشکوک مادر و دختر بروجردی

۱۳۹۴/۰۵/۱۳ - ۰۹:۴۸:۵۲
کد خبر: ۳۰۵۲۲۸
مرگ مشکوک مادر و دختر بروجردی
فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد از مرگ مشکوک یک مادر و دخترش خبر داد و گفت: رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی بروجرد قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا ، سرهنگ علیرضا دلیری افزود: روز شنبه هفته جاری پلیس از مرگ یک مادر و دختر و مصدومیت پسر این خانواده بر اثر خوردن سم در یکی از محلات بروجرد مطلع شد و رسیدگی به این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار داد.

وی سن دختر را 12 و سن پسر را 14 سال عنوان کرد و گفت: پسر این خانواده برای انجام مراحل درمان به خرم آباد منتقل شده است.

فرمانده انتظامی بروجرد افزود: این پسر 14 ساله قبل از بی هوش شدن یک بار به پلیس اعلام کرد که پدرش به آنها سم خورانده ولی دوباره این اظهارات را تکذیب و در نهایت بیهوش شد.

وی با بیان اینکه پدر خانواده در پایانه مسافربری بروجرد دستگیر و راهی بازداشتگاه شده است، اظهار کرد: او منکر قتل خانواده خود شده و می گوید در تهران کار می کند و از مرگ خانواده اش بی اطلاع است.

سرهنگ دلیری افزود: مادر این خانواده سابقه افسردگی و خودکشی در چند ماه قبل را داشته است لذا موضوع باید به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد.

وی گفت: پلیس آگاهی بروجرد به صورت جدی به دنبال یافتن یک سر نخ از این موضوع است.

وی با اشاره به گسترش شایعات در خصوص این مرگ مشکوک در 2 روز اخیر اظهار داشت: مرد خانواده هیچگونه اعتیادی به مواد مخدر شیشه ندارد و تا معلوم شدن نحوه قتل یا خودکشی نمی توان اظهار نظری کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز