ابتکار :مساحت زیادی از جنگل‌های ایران را از دست داده‌ایم

۱۳۹۴/۰۵/۱۳ - ۱۰:۳۱:۵۱
کد خبر: ۳۰۵۲۶۴
ابتکار :مساحت زیادی از جنگل‌های ایران را از دست داده‌ایم
رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: برای توقف بهره‌برداری از جنگل‌ها طرحی را به صورت مشترک با سازمان جنگل‌داری در دست اجرا داریم که امیدواریم این طرح طی 10 سال با توقف بهره‌برداری از جنگل‌ها مواجه شود.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا ، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: برای توقف بهره‌برداری از جنگل‌ها طرحی را به صورت مشترک با سازمان جنگل‌داری در دست اجرا داریم که امیدواریم این طرح طی 10 سال با توقف بهره‌برداری از جنگل‌ها مواجه شود.

معصومه ابتکار صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح متمرکز 12 پروژه صنعتی و بهره‌برداری از کارخانه کاغذ پرشیا در شهرک صنعتی آق‌قلا در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان گفت: افتتاح کارخانه کاغذ پرشیا در این استان اقدامی ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: برای توقف بهره‌برداری از جنگل‌ها طرحی را به صورت مشترک با سازمان جنگل‌داری در دست اجرا داریم که امیدواریم این طرح طی 10 سال با توقف بهره‌برداری از جنگل‌ها مواجه شود.

ابتکار با بیان اینکه جنگل‌های کشور هیچ ظرفیتی را برای بهره‌برداری ندارد، بیان کرد: تا به امروز مساحت زیادی از جنگل‌های ایران را از دست داده‌ایم که در این راستا ما پیشنهاد اجرای طرح‌های گردشگری به جای بهره‌برداری از جنگل‌ها را داده‌ایم که این طرح می‌تواند مانع از بین رفتن جنگل‌های کشور شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز