مسابقات هنرهای آوایی با حضور ۲۰۰ دانش آموز استثنایی

۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۰:۵۹
کد خبر: ۳۰۵۷۶۷
مسابقات هنرهای آوایی با حضور ۲۰۰ دانش آموز استثنایی
مدیر آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: 200 دانش آموز استثنایی در قالب یازدهمین دوره مسابقات هنرهای آوایی به میزبانی مشهد حضور یافته و رقابت می کنند.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا ، مدیر آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: 200 دانش آموز استثنایی در قالب یازدهمین دوره مسابقات هنرهای آوایی به میزبانی مشهد حضور یافته و رقابت می کنند.

مهین توکلی افزود: این مسابقات با حضور دانش آموزان منتخب از استانهای کشور از 12 مرداد ماه به مدت چهار روز ادامه دارد.

وی گفت: دانش آموزان استثنایی در قالب 16 گروه از 13 استان در مرحله نهایی این مسابقات ویژه دانش آموزان استثنایی پسر در گروههای کم توان ذهنی، ناشنوا، نابینا و جسمی حرکتی رقابت می کنند.

مدیر آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی محل برگزاری این رقابتها را مجتمع فرهنگی آموزشی توانبخشی استثنایی امام رضا(ع)اعلام و بیان کرد: مسابقات هنرهای آوایی در دو بخش نماهنگ ویژه ناشنوایان و سرود برای سایر گروههای دانش آموزی برپا شده است.

وی افزود: موضوع آثار این رقابتها در دو بخش آزاد و مناسبتی برنامه ریزی و هدف آن کشف و پرورش استعدادهای هنری، ارائه و معرفی قابلیتهای دانش آموزان استثنایی است.

خراسان رضوی 13 هزار و 500 دانش آموز استثنایی است که بیش از 11 هزار نفر آنان در مراکز خاص و تلفیقی مشغول تحصیل هستند و حدود 2500 نفر به عنوان دانش آموزان دچار اختلالات یادگیری خدمات دریافت می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز