ترافیک سنگین در جاده چالوس

۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۱:۳۱:۵۴
کد خبر: ۳۰۶۰۸۸
ترافیک سنگین در جاده چالوس
رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل حمل ونقل و پایانه های استان البرز وضعیت ترافیک را در آزادراه کرج - قزوین و جاده کرج - چالوس ظهر جمعه سنگین اعلام کرد/رئیس اداره تصادفات پلیس راهور ناجا :ترافیک نیمه‌سنگین است اما تصادف مورد توجهی گزارش نشده است.

علی شادفر در این زمینه افزود : ترافیک در باند شمالی آزادراه کرج - قزوین در محدوده ساسانی تا پایانه شهید کلانتری کرج سنگین است و تردد با کندی صورت می گیرد.

وی ادامه داد: همچنین جاده کرج - چالوس در محدوده بیلقان کرج دارای بار ترافیک سنگین است.

شادفر از رانندگان خواست برای پیشگیری از حوادث با احتیاط حرکت کنند.

استان البرز دارای یک هزارو 500 کیلومتر آزادراه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.

همچنین سرهنگ همایون اسفندی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور ناجا، در مورد آخرین وضعیت جاده‌های کشور اظهار داشت: خوشبختانه مشکل خاصی وجود ندارد و تصادف مورد توجهی نیز گزارش نشده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور ناجا در مورد وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور به ترافیک نیمه ‌سنگین در ابتدای محور کرج - چالوس پرداخت و تصریح کرد: از میدان امیر کبیر تا تونل شماره 2 و از پل زنگوله تا سیاه‌بیشه ترافیک نیمه‌سنگین است.

سرهنگ اسفندی ادامه داد: در باند شمالی اتوبان تهران - کرج از پل کلاک تا پل فردیس نیز ترافیک نیمه‌سنگین وجود دارد.

وی با اشاره به ترافیک پرحجم باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین گفت: ترافیک در این محور و همچنین در محور هراز پرحجم و روان است.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با بیان این مطلب که هم اکنون در محور چابکسر در استان گیلان بارش باران جریان دارد، خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز