آتش یک کارگاه مبل سازی در جنوب تهران را سوزاند

۱۳۹۴/۰۵/۱۸ - ۱۰:۰۰:۰۷
کد خبر: ۳۰۶۶۷۵
آتش یک کارگاه مبل سازی در جنوب تهران را سوزاند
سید جلال ملکی ، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع سانحه آتش سوزی در یک کارگاه مبل سازی در جنوب تهران خبر داد و گفت: چهار کارگر گرفتار شده در محل حادثه با تلاش آتش نشانان به سلامت نجات یافتند.

ملکی در رابطه با این حادثه افزود: ساعت 5:17 صبح امروز حادثه آتش سوزی در یک کارگاه مبل سازی در خاور شهر مقابل شهرک صنعتی اعلام شد و ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر آب و خودروی تنفسی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در لحظات اولیه هر چهار کارگر به سلامت به مکان امن منتقل شدند افزود: آتش نشانان از چند طرف عملیات خاموش کردن آتش را آغاز و خیلی زود آتش را در کنترل خود در آوردند و مانع سرایت آتش به بشکه های تینر و چرم شدند و سانحه بزرگتری جلوگیری کردند.

ملکی  گفت: محل آتش سوزی یک سوله مسقف به وسعت دو هزار متر مربع مملو از مواد اولیه مبل سازی همچون چوب، چسب چوب، مبل های آماده و بشکه های تینر و چرم بود.

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان در ساعت 6:32 پس از لکه گیری و ایمن سازی به عملیات خود پایان دادند و محل را در اختیار کارشناسان سازمان آتش نشانی برای بررسی علت این آتش سوزی قراردادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز