معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی خبر داد:

ایجاد بیمارستان های زنجیره ای میلاد در مناطق مختلف کشور

۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۲:۱۰:۴۲
کد خبر: ۳۰۷۲۶۵
ایجاد بیمارستان های زنجیره ای میلاد در مناطق مختلف کشور
معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه ساخت بیمارستان میلاد محدود به تهران نیست، گفت: به منظور دسترسی عادلانه بیمه شدگان به امکانات درمانی مجهز و خدمات تخصصی ایجاد بیمارستان های زنجیره ای میلاد در مناطق مختلف کشوراز برنامه های کلیدی این سازمان است.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا،  دکتر محمد علی همتی با تأکید بر توزیع عادلانه امکانات و خدمات درمانی مورد نیاز بیمه شدگان و مستمری بگیران افزود: احداث بیمارستان های زنجیره ای میلاد در دستور کار سازمان تأمین اجتماعی است و پروژه های درمانی متعددی در کشور در حال اجراست.

وی گفت: سال گذشته، بیمارستان تأمین اجتماعی 300تختخوابی پیامبر اعظم کرمان – میلاد2- افتتاح شد که یکی از مجهزترین بیمارستان های جنوب شرق کشور است که می تواند مرکز ریفرال بیمارستان های جنوب شرق کشور باشد و علاوه بر پاسخ به نیازهای درمانی مردم منطقه، در جذب گردشگران سلامت نیز نقش موثری داشته باشد.

همتی اظهار کرد: در سالجاری نیز بیمارستان‌هایی با برند میلاد در شهرهای بیرجند و ایلام افتتاح می شود تا بیمه شدگان و بیماران از امکانات تخصصی آنها بهره مند شوند و نیاز به مراجعه به بیمارستان میلاد تهران کمتر شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز