سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد:

رخداد ۸۸۶ حادثه و امدادرسانی به بیش از ۱۹ هزار حادثه‌دیده در حوادث هفته گذشته

۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۰۹:۲۹:۱۶
کد خبر: ۳۰۸۱۳۴
رخداد ۸۸۶ حادثه و امدادرسانی به بیش از ۱۹ هزار حادثه‌دیده در حوادث هفته گذشته
سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام رخداد ۸۸۶ مورد حادثه در هفته گذشته، گفت: ۱۹‌هزار و ۵۶۰ تن در حوادث هفته گذشته آسیب دیده و ۴۳۰ تن هم اسکان اضطراری داده شدند.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا ، به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر، حسین درویشی با اشاره به این که ۴۲۰ مورد از حوادث هفته گذشته جاده‌ای و ۶۶ مورد شهری بوده است، اظهار کرد: به علاوه ۳۶ مورد از مجموع حوادث هفته گذشته مربوط به حوادث دریایی و ساحلی، ۲۶ مورد کوهستان، ۱۸ مورد آتش‌سوزی جنگل و مرتع، ۶ مورد صنعتی و کارگاهی، ۵ مورد طوفان، ۳ مورد زلزله و مابقی مربوط به سایر حوادث بوده است.

وی با اشاره به این که در هفته گذشته ۱۹ ‌‌هزار و ۶۴۳ تن حادثه دیده‌اند، گفت: از این میان ۱۵ هزار و ۳۸۵ تن در طوفان، یک‌هزار و ۵۵۳ تن در حوادث جاده‌ای، ۲۰۸ تن در سیل و آب‌گرفتگی، ۱۳۸ تن در حوادث شهری، ۶۶ تن در کوهستان، ۵۰ تن در حوادث دریایی و ساحلی، ۱۵ تن در حوادث صنعتی و کارگاهی و مابقی در سایر موارد حادثه دیده‌اند.

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به آسیب‌دیدگی ۱۹ ‌هزار و ۵۶۰ تن در حوادث هفته گذشته، گفت: از این میان ۱۵ هزار و ۳۸۵ تن در توفان، یک‌هزار و ۴۸۲ تن در حوادث جاده‌ای، ۲۰۷ تن در سیل و آب‌گرفتگی، ۱۳۷ تن در حوادث شهری،  ۶۵ تن در کوهستان، ۴۲ تن در حوادث دریایی و ساحلی، ۱۴ تن در حوادث صنعتی و کارگاهی و مابقی در سایر حوادث آسیب دیدند.

وی به اسکان اضطراری ۴۳۰ تن در حوادث هفته گذشته اشاره کرد و افزود: در مجموع این حوادث ۷۲۷ تن نجات یافتند که ۵۴۰ تن به مراکز درمانی منتقل و ۱۸۷ تن سرپایی درمان شدند.

نظر شما