کمیته بین المللی اخلاق زیستی عضو می پذیرد

۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۲:۲۸:۲۷
کد خبر: ۳۰۸۹۱۷
کمیته بین المللی اخلاق زیستی عضو می پذیرد
افراد واجد شرایط و متخصص برای عضویت در کمیته بین المللی اخلاق زیستی (IBC) انتخاب می شوند.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا از مدیریت همکاری های بین الملل و سازمان های تخصصی سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران ،سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (UNESCO) انتخاب افراد واجد شرایط و متخصص برای عضویت در کمیته بین المللی اخلاق زیستی (IBC) را برای دوره سه ساله 2016 تا 2019 در دستور کار خود قرار داد.

این اعلام فراخوان بر اساس اطلاع رسانی قائم مقام وزیر در امور بین الملل و رئیس مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صورت گرفته است.

علاقمندان به عضویت در کمیته مزبور می توانند درخواست خود را حداکثر تا تاریخ اول آبان ماه امسال به مدیریت همکاری های بین الملل و سازمان های تخصصی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران ارسال کنند.

متقاضیان علاقه مند به عضویت در این کمیته باید در حوزه های اخلاق در علوم زیستی، علوم پزشکی، علوم اجتماعی، حقوق، ژنتیک، فلسفه و آموزش دارای فعالیت های چشمگیر در سطوح ملی و بین المللی باشند.

بر اساس این گزارش، اجلاس کمیته بین المللی اخلاق زیستی متشکل از 36 عضو حقیقی متخصص در حوزه اخلاق زیستی و بالغ بر 200 شرکت کننده ناظر است که جلسات آن هر دو سال یک بار تشکیل می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز