۹مهربرج میلاد صورتی می شود

۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۳:۴۶:۲۸
کد خبر: ۳۰۸۹۴۸
۹مهربرج میلاد صورتی می شود
امسال برای بار دوم کمپین روبان صورتی را در ایران شاهد هستیم.نیکی کریمی بازیگر سینمای ایران حامی این کمپین مبارزه با سرطان پستان است .

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا ،  این روزها در اقصی نقاط جهان ، معضل بیماری سرطان پستان کاملا مشهود است ، بیماری که سلامت بانوان را هدف گرفته است.

مهم نیست که شغل شما چیست و یا در چه جایگاه فردی و اجتماعی قراردارید، این بیماری ممکن است به سراغ همه برود. یکی از روشهای موثر مقابله با این بیماری آزمون های شخصی است که هر فرد می تواند به راحتی در روز انجام دهد.

تجربه نشان داده در صورت ابتلا به این بیماری و تشخیص به موقع به خوبی می توان از پس آن برآمد. کمپین روبان صورتی با حمایت های شهرداری تهران و مدیران برج میلاد، شروع کمپین خواهد بود و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت . روزنهم مهرماه مصادف با یکم اکتبر برنامه بزرگ پیاده روی بانوان در بوستان بهشت مادران برگزار خواهد شد. در این برنامه پیاده روی نمادین توسط بانوان انجام خواهد شد و پزشکان متخصص با نمایش انیمیشن های آموزشی، به بانوان آموزش خواهند داد تا چگونه سلامت خود را تضمین کنند. نکته قابل ذکر اینکه این برنامه تنها به بانوان اختصاص دارد و هیچ آقایی اجازه ورود به این پارک را نخواهد داشت.

نیکی کریمی، اکنون بعنوان حامی این برنامه شناخته می شود، بانویی هنرمند که در کنار فعالیت های هنری خود نشان داد دغدغه های اجتماعی خوشایندی نیز دارد.

یکی دیگر از برنامه های این کمپین دراین ده روز تغییر نورپردازی برج میلاد در روز یکم اکتبر است، برج میلاد بعنوان نماد تهران اکنون یکی از شناخته شده ترین آثار ملی ایران است، تغییر نورپردازی این برج در ساعت 9 شب 9 مهرماه به همه بانوان یادآور خواهد بود که به فکر سلامت خود باشند.

گفتنی ست برای ثبت نام در این برنامه و حضور در برنامه پیاده روی  به سایت pinkcinere.com می توان مراجعه کرد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز